eDreams
Priceline
Agoda.com

Tillbaka för tredje gången och inte är det den sista! Samma trevliga och vänliga människor mötte vi igen. Mycket gott på matsedeln i vanlig ordning. En liten vilsam camping vid sjön Saggat, kallt vatten men härligt att hoppa i från bastuflotten. Nära till många fina vandringsleder. Fina grillplatser och bra servicehus.

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack VeronicaO_11
Omdömet skrevs 11 juli 2020 från mobil enhet

Jag och dottern stannade här i två nätter och vi kan inget annat än att rekommendera fjällbyn å det varmaste. Allt var så perfekt, från vår fina och välutrustade stuga, bedårande omgivningar, läget, servicen, mottagandet, maten (helt fantastisk). Ja allt!
Strunta i SFFs station (Årrenjarka ligger bara knappa två mil bort - via en underbart vacker vägsträcka dessutom), lägg en extra krona här istället - värt vartenda öre.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack JohanF443
Omdömet skrevs 25 juni 2020 från mobil enhet

Besökt ÅrreNjarka fjällby AB med husvagn för andra gången, stannade en vecka den här gången. Mycket kunnig och vänlig personal, fantastisk kocka som gör gudomliga maträtter. All tänkbar rekreation är gripbar, antingen på plats eller så arrangeras det. Väl värt ett besök.

Datum för vistelsen: juni 2020
2  Tack VeronicaO_11
Omdömet skrevs 27 augusti 2018 från mobil enhet

Vill man njuta av lugnet och fantastiskt god mat samt en service i världsklass. Då bör ni uppsöka detta fantastiska ställe. Vi hyrde en av de större stugorna med egen bastu och 2 badrum. Stort kök och vardagsrum med en fantastisk utsikt samt 3st fina sovrum. En jättevacker natur runt knuten där man finner lugnet.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack 41rickardl
Gun M, Owner på ÅrreNjarka Fjällby, svarade på det här omdömetSvarade 29 augusti 2018

Tack så mycket för en så bra review! Välkommen åter.

Omdömet skrevs 21 juli 2018 från mobil enhet

Stannade till för en matbit och de hade väldigt begränsat utbud när vi kom dit men de löste det och älgklämman vi fick var fantastiskt god. Hade väldigt gärna ätit den många gånger till

Känns som det andra de hade skulle vara likabra.

Kvalité rakt igenom.

Datum för vistelsen: juli 2018