Omdömet skrevs 25 juni 2020 från mobil enhet

Besökt ÅrreNjarka fjällby AB med husvagn för andra gången, stannade en vecka den här gången. Mycket kunnig och vänlig personal, fantastisk kocka som gör gudomliga maträtter. All tänkbar rekreation är gripbar, antingen på plats eller så arrangeras det. Väl värt ett besök.

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack VeronicaO_11
Omdömet skrevs 27 augusti 2018 från mobil enhet

Vill man njuta av lugnet och fantastiskt god mat samt en service i världsklass. Då bör ni uppsöka detta fantastiska ställe. Vi hyrde en av de större stugorna med egen bastu och 2 badrum. Stort kök och vardagsrum med en fantastisk utsikt samt 3st fina sovrum. En jättevacker natur runt knuten där man finner lugnet.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack 41rickardl
Gun M, Owner på ÅrreNjarka Fjällby, svarade på det här omdömetSvarade 29 augusti 2018

Tack så mycket för en så bra review! Välkommen åter.

Omdömet skrevs 21 juli 2018 från mobil enhet

Stannade till för en matbit och de hade väldigt begränsat utbud när vi kom dit men de löste det och älgklämman vi fick var fantastiskt god. Hade väldigt gärna ätit den många gånger till

Känns som det andra de hade skulle vara likabra.

Kvalité rakt igenom.

Datum för vistelsen: juli 2018
1  Tack Björn W
Omdömet skrevs 14 juli 2016 från mobil enhet

En fantastisk plats att besöka med ett läge vid sjön som är så vackert. Var där och från deras meny i baren och det var både rikligt och gott. Promenerade sedan i omgivningen och det är en fantastisk miljö med sjön och fjällvärlden i horisonten.

Datum för vistelsen: juli 2016
Restyp: Reste ensam
1  Tack ung603
ÅrrenjarkaFjäll... A, Owner på ÅrreNjarka Fjällby, svarade på det här omdömetSvarade 16 juli 2016

Tack så mycket för en så bra review!
Välkommen åter.

Omdömet skrevs 7 september 2013

För tredje gången besöker vi denna fantastiska anläggning, underskönt belägen vid foten av fjället. Inkvartering i stuga med hög villastandard, med all utrustning man kan önska sig, inkluderat sköna sängar! I huvudbyggnaden finns en mycket välkomnande lounge där man kan vila sina trötta ben efter vandringar. I restaurangen serverar Gun utsökt mat, med lokal anknytning. Med stor saknad lämnade vi fjällbyn, men vi kommer tillbaka!

Rumstips: Vi bodde i Tjädern, men alla hus har mycket hög standard, rent av lyxig.
Datum för vistelsen: september 2013
Tack BurmanSweden