Omdömet skrevs 8 februari 2013

Rumstips: View the room pictures on the establishment's website. Smaller cabins are just bunk beds. You *might* be able to negotiate a slightly better deal than the printed prices in midwinter.
Datum för vistelsen: januari 2013
Omdömet skrevs 15 juni 2018 från mobil enhet

Datum för vistelsen: juni 2018
ÅrrenjarkaFjäll... A, Manager på ÅrreNjarka Fjällby, svarade på det här omdömetSvarade 16 juni 2018

Omdömet skrevs 27 februari 2018 från mobil enhet

Datum för vistelsen: februari 2018
Omdömet skrevs 2 februari 2018

Rumstips: Sich in einem Häuschen einzuquartieren lohnt sich!
Datum för vistelsen: januari 2018
Omdömet skrevs 26 juli 2016

Datum för vistelsen: juli 2016
ÅrrenjarkaFjäll... A, Manager på ÅrreNjarka Fjällby, svarade på det här omdömetSvarade 27 juli 2016