“Una casa comoda y excelente para viajar en ...”

Omdöme om Villa Olas

Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
6 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Josue A
1 omdöme
Omdömet skrevs 16 oktober 2018 för en vistelse i oktober 2018

Datum för vistelsen: oktober 2018
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
dec 6 2018
Muchas gracias por sus comentarios. Estamos felices que hayan disfrutado de su estadia y que pasaran unos dias inolvidables. Es cierto que Hacienda Pinilla tiene una variedad de atracciones.. desde sus hermosas playas hasta su exotica naturaleza de flora y fauna.
Esperamos que esta sea una de muchas visitas ya que nos encantara atenderlos nuevamente.
Gracias de nuevo por hospedarse con nosotros.
Saludos,
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera