“Great Condo, nice finishes, great for surfing ...”

Omdöme om Villa Olas

Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
6 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

5 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs 4 januari 2018 för en vistelse i november 2017

Datum för vistelsen: november 2017
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
feb 7 2018
David, Thank you for taking the time and sharing your impressions with us and our future guests. We are so happy to hear how much you enjoyed the condo and found it not only beautiful, but also so comfortable for everyone. It is true the condo is in the perfect location, close to town and surrounded by nature. Thank you for staying with us and we look forward to welcoming you back for another round very soon!
Josue A
1 omdöme
Omdömet skrevs 16 oktober 2018 för en vistelse i oktober 2018

Datum för vistelsen: oktober 2018
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
dec 6 2018
Muchas gracias por sus comentarios. Estamos felices que hayan disfrutado de su estadia y que pasaran unos dias inolvidables. Es cierto que Hacienda Pinilla tiene una variedad de atracciones.. desde sus hermosas playas hasta su exotica naturaleza de flora y fauna.
Esperamos que esta sea una de muchas visitas ya que nos encantara atenderlos nuevamente.
Gracias de nuevo por hospedarse con nosotros.
Saludos,
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera