Kostnadsfri avbokning till den 21-03-11
eDreams124 US$
Agoda.com122 US$
Orbitz.com122 US$
Omdömet skrevs 11 augusti 2019 från mobil enhet

Bokade två nätter via hotels.com
Man är ju alltid lite undrande när man kommer till nya ställen och där första intrycket är att det är en större villa. Tydligen har det varit ett äldreboende tidigare. Rätt små rum med gemensam toa/dusch men det var inga större problem faktiskt.
Rent och fräscht. Fanns t.o.m. möjlighet att använda ett kök för att laga egen mat. Bra för familjer eller andra sparsamma ;-)
Mycket god frukost.
Ägarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.
Rekommenderas

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack Wado_Urban
Omdömet skrevs 5 augusti 2019 från mobil enhet

Jättetrevligt boende med närhet till fina bad och restaurang inom gångavstånd.
Vi fick ett stort fint rum, delade badrum och dusch. Välstädat och trevligt inrett hus med möjlighet att äta frukosten i trädgården. Stor härlig frukost med jättegott bröd!

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack evajakobsson
Omdömet skrevs 27 juli 2019

Det är en härlig och lugn atmosfär, mycket vänligt bemötande av värdparet som omsorgsfullt inrett huset och serverar en otrolig frukost. Vi kommer garanterat återvända när vi är på genomresa i Bohuslän nästa gång.

Tack Passenger793563
Omdömet skrevs 21 juli 2019

Det är femte eller sjätte gången jag bor på Akvarellen B&B i Gerlesborg och jag är fortfarande lika förtjust. En del har hänt sedan jag var här senast - både fler rum plus lite i omgivningarna men atmosfären lika skönt lantlig och "bohusländsk". Fantastisk frukost och vackra rum.
Kök finns för egen matlagning men jag vill gärna slå ett slag för Gerlesborg Kök & Kafé på Gerlesborgsskolan, fem minuters promenadväg bort - både för lunch och middag.

Rumstips: Bättre med rum en bit från köken om du vill sova ostört.
Tack Britt-Louise K
Omdömet skrevs 15 juli 2019

Helt nyrenoverad villa med 10 rum, med havsutsikt mot Bovallsstrand. Vi stannade en natt i stort vackert rum och njöt av dignande frukostbuffé. Bad från kliipor med brygga gav pricken över i.Värdparet extremt servicevänliga.

Tack andersell