eDreams
Travelocity
Orbitz.com
Omdömet skrevs 15 juli 2019

Helt nyrenoverad villa med 10 rum, med havsutsikt mot Bovallsstrand. Vi stannade en natt i stort vackert rum och njöt av dignande frukostbuffé. Bad från kliipor med brygga gav pricken över i.Värdparet extremt servicevänliga.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack andersell
Omdömet skrevs 3 juni 2019 från mobil enhet

Vacker miljö, fräscha rum och god frukost! Värdparet så välkomnande, trevliga och hjälpsamma! Kommer garanterat återvända!
Att toaletterna låg i korridoren gjorde inget då de var lättillgängliga och fina.

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack helenah306
Omdömet skrevs 1 juni 2019 från mobil enhet

Vi kände oss som hemma hos det fantastiskt trevliga värdparet. Mysiga rum och gott om plats både inne och ute att avnjuta en kaffe eller ett glas vin.
Frukosten var god och väl tilltagen. Vi kommer gärna tillbaka hit!

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack ceciliag715
Omdömet skrevs 4 augusti 2018 från mobil enhet

Ljust och vackert ställe. Trevligt rum och god frukost. Fina och fräscha badrum. En inspirerande plats. Stort plus för alla trevliga sällskapsytor som glasverandan och den vackra trädgården! Rekommenderas varmt.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Elinor K
Omdömet skrevs 18 december 2017

Villa Akvarellen är ett ställe som jag vill rekommendera och som jag definitivt kommer att komma tillbaks till. Man känner sig välkommen, det är lagom stort, och känslan är väldig familjär. Vi vår vistelse tog vi en promenad ner mot havet som bara ligger några minuter bort.

Datum för vistelsen: november 2017
Tack Hans Å