Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
eDreams
Travelocity
Omdömet skrevs 1 juni 2019 från mobil enhet

Vi kände oss som hemma hos det fantastiskt trevliga värdparet. Mysiga rum och gott om plats både inne och ute att avnjuta en kaffe eller ett glas vin.
Frukosten var god och väl tilltagen. Vi kommer gärna tillbaka hit!

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack ceciliag715
Omdömet skrevs 4 augusti 2018 från mobil enhet

Ljust och vackert ställe. Trevligt rum och god frukost. Fina och fräscha badrum. En inspirerande plats. Stort plus för alla trevliga sällskapsytor som glasverandan och den vackra trädgården! Rekommenderas varmt.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Elinor K
Omdömet skrevs 18 december 2017

Villa Akvarellen är ett ställe som jag vill rekommendera och som jag definitivt kommer att komma tillbaks till. Man känner sig välkommen, det är lagom stort, och känslan är väldig familjär. Vi vår vistelse tog vi en promenad ner mot havet som bara ligger några minuter bort.

Datum för vistelsen: november 2017
Tack Hans Å
Omdömet skrevs 1 september 2017 från mobil enhet

Ett fint ställe med den underbaraste utsikt över Gerlesborg och en härlig trädgård med äppleträd och grönsaksland. Mycket fin konst på väggarna. God frukost som vi avnjöt på glasverandan. Hemlagad marmelad som smakade väldigt gott.
Kunde vara trevligt om man blev bjuden på kaffe/ juice eller vatten vid ankomsten.
Trevlig värdinna som gjorde att man kände sig väldigt välkommen.

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack Kerstin A
Omdömet skrevs 5 juni 2017 från mobil enhet

Helt klart ett av de finaste boenden jag bott på. Fina ljusa rum med modernt inredda med fina inredningsdetaljer. Känns lite som att vara i ett eget sommarhus. Fin trädgård. Några hundra meter till vattnet. Fina sällskapsutrymmen, TV, Bastu, Relax. Det är inte så många rum så delade badrummen/toaletterna upplevs inte som något dåligt utan tillför snarare den idylliska sommarhuskänslan. Det finns cyklar att låna. Rekommenderar detta starkt.

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack galderama