eDreams
View deal
Kostnadsfri avbokning till den 21-05-20
Boka nu, betala på plats
Travelocity
Orbitz.com
Omdömet skrevs 4 augusti 2016 från mobil enhet

Väldigt trevligt bemötande på var ankomst. Fint läge med bra utsikt över granitklipporna på andra sidan viken. Mysigt rum på andra våningen, fantastisk frukost och fräscht i hela huset! Perfekt för en längre vistelse med dagsutflykter. :)

Datum för vistelsen: augusti 2016
Tack Joakim E
Omdömet skrevs 13 juli 2016 från mobil enhet

Bodde med familjen i tre nätter. Väldigt fräscht och fint. Fräsha toaletter och duschutrymmen!
Personligt där ägarna gav god service med fin känsla! Hembakt frukostbröd med hemkokta marmelader. Var tvungen att be om receptet! Barnen hade saker att göra såsom studsmatta, tv-spel och diverse annat... Vi gillade det mycket! Rekommenderas!

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack Per E
Omdömet skrevs 9 september 2015

Mysigt, personligt B&B med fina luftiga rum. Mycket tillgängliga ägare, svarade snabbt på både mail och tel. Läget är fantastiskt, gångavstånd till havet! God frukost. Bastu i källaren! I trädgården finns sköna vilstolar att slå sig ner på.

Datum för vistelsen: augusti 2015
Tack nathalie_bodtkerlund
Omdömet skrevs 9 september 2015

Fantastiskt trevligt och serviceinriktat värdpar. Pensionatet är alltid välstädat och i funktion, de olika rummen har var sin egen karaktär, som återkommande gäst kan välja det trygga invanda eller nytt varje gång. Närheten till havet, fiskförsäljare och det fantastiska landskapet understryker bara Villa Akvarellens kvalitet.

Datum för vistelsen: augusti 2015
  • Restyp: Reste ensam
Tack bergvattne
Omdömet skrevs 19 augusti 2015

Mycket tiimötesgående värdpar i en fantastiskt vackert renoverad villa. Smakfulla rum och trevliga allmänna utrymmen. En plats där gästen står i centrum och blir mycket väl mottagen. På morgonen vaknar man till doften av nybakat bröd, som sedan serveras till frukost. Villa Akvarellen har blivit vårt smultronställe.

Datum för vistelsen: juli 2015
Tack brygga893