View deal
Kostnadsfri avbokning till den 21-05-14
Boka nu, betala på plats
eDreams
Travelocity
Orbitz.com
Omdömet skrevs 9 september 2015

Mysigt, personligt B&B med fina luftiga rum. Mycket tillgängliga ägare, svarade snabbt på både mail och tel. Läget är fantastiskt, gångavstånd till havet! God frukost. Bastu i källaren! I trädgården finns sköna vilstolar att slå sig ner på.

Datum för vistelsen: augusti 2015
Tack nathalie_bodtkerlund
Omdömet skrevs 9 september 2015

Fantastiskt trevligt och serviceinriktat värdpar. Pensionatet är alltid välstädat och i funktion, de olika rummen har var sin egen karaktär, som återkommande gäst kan välja det trygga invanda eller nytt varje gång. Närheten till havet, fiskförsäljare och det fantastiska landskapet understryker bara Villa Akvarellens kvalitet.

Datum för vistelsen: augusti 2015
  • Restyp: Reste ensam
Tack bergvattne
Omdömet skrevs 19 augusti 2015

Mycket tiimötesgående värdpar i en fantastiskt vackert renoverad villa. Smakfulla rum och trevliga allmänna utrymmen. En plats där gästen står i centrum och blir mycket väl mottagen. På morgonen vaknar man till doften av nybakat bröd, som sedan serveras till frukost. Villa Akvarellen har blivit vårt smultronställe.

Datum för vistelsen: juli 2015
Tack brygga893
Omdömet skrevs 17 augusti 2015

Stället ägs av ett mycket trevligt par som var oerhört vänliga och hjälpsamma. De hjälpte till med allt från champagneglas till tips på löprunda. Rummen var fräscha liksom duschar och toalettutrymmen. Vi skulle absolut kunna tänka oss att återvända.

Datum för vistelsen: juni 2015
Tack malena_bjalkdahl
Omdömet skrevs 10 augusti 2015

Fint, trivsamt och mysigt boende. Trevligt värdpar och god frukost.
Skulle absolut kunna bo här igen om vi ska till dessa krokar.
Eftersom vi stannade fyra nätter gav de oss ett större rum. Detta var inget vi frågade efter men uppskattade desto mer :-).

Datum för vistelsen: juni 2015
Tack 668jeanetteb