Omdömet skrevs 20 februari 2020 från mobil enhet

Bodde här en natt vilket som var fantastiskt. Jättefint läge direkt på stranden och god internationell mat. Finns lite matställen runt omkring om man vill variera sig. Stora fina rum och alla har havsutsikt. Bra pool och tillräckligt med solstolar. Trevlig personal. Rekommenderas.

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack dianakD5915XR
Omdömet skrevs 17 mars 2019 från mobil enhet

Et litet hotel med 15 rum. Ligger direkt vid stranden. Alla rum har stora balkong med havsutsikt över poolen. Rumen är stora och trevlig med alla tillbehör man behöver. Frukost är stor och gedigen Vi beställde middag för varje kväll som var förrätt salad varmrätt och dessert. Maffig och mycket bra. Det finns restauranger på beachen men vi valde denna gång at stanna vid hotellet. Poolen är trevlig och svalkande. Personalen är familjer och mycket trevligt. Hotellet ligger 10 med tuck tuck utanför stan. Där missar man inte mycket. Morgonpromenader med flera kilometer är en välkommen aktivitet i den lugna miljön. Rekommendera varmt. Ring hotellet direkt för bokning !! Transfer till Colombo fixar man här.

Datum för vistelsen: februari 2019
Tack MarioO1692
Omdömet skrevs 13 mars 2019 från mobil enhet

Jättebra hotell. Stora finarum.Badrummet var jättefint.skön säng.Hall med garderober och safeboxar och kylskåp. Ligger precis på stranden. Kändes tryggt att gå på stranden. Inga säljare.Ligger i lungt område.Förstklassig service. Maten var jättegod. Önskar lite mer variation i halvpension. Vi fick först femte dagen av 8 veta att vi kunde välja från alacarten. Blir tjatigt att äta samma mat varje dag. Lite dålig info vid ankomst. Sen försökte vi be om mindre portioner. Vi avstod 2 rätter( det var 4 rätters) portionerna var så stora. Känns väldigt dumt att slänga massor mat i onödan.

Datum för vistelsen: mars 2019
Tack Link_pingMonika
Omdömet skrevs 7 mars 2018 från mobil enhet

Vi bodde här vara sista 3 nätter. Stora rena rum. Utsikten från balkongen är fantastisk. Stranden utanför är den vackraste jag varit på i Sri Lanka, lugnt och skönt. Hotellet ligger 10 min tuk- tuk färd från bentota.
Trevlig personal,

Datum för vistelsen: mars 2018
Tack uppisarna
Omdömet skrevs 30 mars 2017 från mobil enhet

Supermysigt och perfekt hotel. Den vackraste balkongutsikten vi någonsin haft, väldigt god frukost och goda fiskrätter till middag. Serviceminded personal. Lugnt och trivsamt, lugn och vacker sandstrand. Mitt självklara val nästa vistelse på Sri Lanka!

Datum för vistelsen: mars 2017
Tack 742emeliej