Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Var på resa på södra Gotland o letade efter ett matställe. Såg en skylt Ekegården nära Havdhem o for dit. Trevligt bemötande av värdparet som rekommenderade plankstek. Kan bara hålla med skylten vid baren: plankstek på Ekegårdens vis. Gotlands bästa !!!
Matsalen i retrostil med stor värmande brasa gjorde sitt till.
Nästa gång vi passerar ska vi stanna över natten o prova deras sovrum o frukost.

Datum för vistelsen: mars 2018
1  Tack 99roland
Omdömet skrevs 9 augusti 2017 från mobil enhet

Möttes av en härlig värme och lugn från personalen i en trevlig miljö. Men tyvärr var detta det enda som var bra. Vi fick vänta onödigt länge på enkel mat. Maten gick att äta sig mätt på men var överstekt och brödet på dotterns hamburgare var så hårt att man knappt kunde bryta av det och omöjligt att sätta gaffeln i. Tyvärr hade vi så bråttom att vi inte han diskutera detta med personalen. Men om dom får till maten bättre så kommer restaurangen att bli fyrstjärnig tack vare personalen.

Datum för vistelsen: augusti 2017
3  Tack 701henrikn
Omdömet skrevs 9 augusti 2017 från mobil enhet

Vi gillade verkligen att vara här. Vi cyklade hit och var ganska trötta. Vi fick ett härligt personligt bemötande direkt. Rummet var enkelt och motsvarar priset som vi gav för en natt. Vi åt planka med entrecote som var fantastiskt god och väl tilltagen vilket uppskattades av oss som cyklat hela dagen. Frukosten var enkel och god till ett bra pris. Jag kan rekommendera detta ställe!

Datum för vistelsen: augusti 2017
1  Tack jeanettep441
Omdömet skrevs 18 september 2016

Trevlig anläggning på södra Gotland med mysig, snudd på K-märkt restaurang/bar. Enda invändningen är att rummen är lyhörda, vilket kan bli ett problem när så många gäster har barn med mycket spring i benen. En vänlig och ambitiös familj driver anläggningen.

Datum för vistelsen: juli 2016
1  Tack Arcoman