• Precis vid stranden
Scandic Visby(Visby)
ScandicHotels.com
Travelocity
Kostnadsfri avbokning till den 27/07
Boka nu, betala på plats
  • Frukost ingår
Clarion Hotel Wisby(Visby)
Clarion Hotels
  • Frukost ingår
Kostnadsfri avbokning till den 28/07
  • Restaurang
TripAdvisor
Omdömet skrevs 9 augusti 2017 från mobil enhet

Möttes av en härlig värme och lugn från personalen i en trevlig miljö. Men tyvärr var detta det enda som var bra. Vi fick vänta onödigt länge på enkel mat. Maten gick att äta sig mätt på men var överstekt och brödet på dotterns hamburgare var så hårt att man knappt kunde bryta av det och omöjligt att sätta gaffeln i. Tyvärr hade vi så bråttom att vi inte han diskutera detta med personalen. Men om dom får till maten bättre så kommer restaurangen att bli fyrstjärnig tack vare personalen.

Bodde här: augusti 2017, reste med familjen
3  Tack Henrik N
Omdömet skrevs 9 augusti 2017 från mobil enhet

Vi gillade verkligen att vara här. Vi cyklade hit och var ganska trötta. Vi fick ett härligt personligt bemötande direkt. Rummet var enkelt och motsvarar priset som vi gav för en natt. Vi åt planka med entrecote som var fantastiskt god och väl tilltagen vilket uppskattades av oss som cyklat hela dagen. Frukosten var enkel och god till ett bra pris. Jag kan rekommendera detta ställe!

Bodde här: augusti 2017, reste med vänner
1  Tack Jeanette P
Omdömet skrevs 18 september 2016

Trevlig anläggning på södra Gotland med mysig, snudd på K-märkt restaurang/bar. Enda invändningen är att rummen är lyhörda, vilket kan bli ett problem när så många gäster har barn med mycket spring i benen. En vänlig och ambitiös familj driver anläggningen.

Bodde här: juli 2016
1  Tack Arcoman