Omdömet skrevs 10 mars 2016

Hotellet ägs av en svensk jättetrevlig och hjälpsam man. Harmonisk miljö med pool och trädgård och stor terass/balkong till varje rum. Rent och fint. Tyvärr en stor glipa mellan ytterdörr och tröskel, så vi fick byta rum pga min rädsla för småkryp. Det finns en genväg till stranden som bara tar fem minuter, annars tar det en stund att gå till Alona beach via byns centrum.

• Bodde här: april 2015, reste med vänner
Tack Anette K
Omdömet skrevs 5 februari 2016

Rummen var rymliga och en stor balkong. Lugnt och skönt och tyst trots att det ligger nära huvudgatan/centrum. Ca 5 minuter till stranden/alona beach och 2 minuter till huvudvägen. Vill man parta är det bara att gå 5 minuter till stranden där det bjuds på mat och dryck längs hela. Jätte trevlig och hjälpsam personal. Kan starkt rekommendera detta hotell.

• Bodde här: januari 2016, reste som ett par
Tack catjo13
Omdömet skrevs 12 januari 2016

Bra service och väldigt hjälpsamma med ett leende från incheckning till utcheckning.
Rummet var fräscht och balkongen mysig, tyst på kvällarna.
Läget var Bra, nära till Alona beach och nära till stort utbud av restauranger.
Ägaren är svensk man från Kiruna som var mån om sina gäster.Gav mycket tips på utflykter mm.

Tips för att välja rum: Hotellet låg väldigt skyddat från Alona Beach nattliv, alla rum har balkong/uteplats mot innergården som har pool.
  • Bodde här: december 2015, reste med familjen
Tack Camilla V
Omdömet skrevs 29 december 2015

Hotellet ligger 5 min från stranden, mycket trevlig personal, stora rum. Helt ok frukost, pool och en liten trädgård. Personalen hjälper till med allt man behöver hjälp med. Möjlighet att länna in tvätt ett par minuter ifrån hotellet.

• Bodde här: december 2015, reste som ett par
1  Tack AnnCharlotte2013
Omdömet skrevs 30 december 2014

Mycket trevligt hotell som bara ligger ett par minuter från stranden.
Trevlig och hjälpsam personal. Rummet var toppen med kylskåp, ac, safteybox, tv, stor balkong och fräscht badrum. Städning varje dag.
Pool med resturang som ligger mitt i. Wifi som fungerar bra även på rummet.
Kan starkt rekommederas!

• Bodde här: december 2014, reste ensam