Tripadvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs 9 juni 2019 från mobil enhet

Bra läge och mysigt boende. Det är rent och fräscht, allt känns nytt! Sängarna är sköna, de var över förväntan och skönt linne till. Köpte till frukostpaket, bröd müsli yoghurt frukt och grönsaker, blev jättemätta med mat över!

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack Emilie F
Omdömet skrevs 26 maj 2019

Vi var tre par som åkte hit över en helg. Håkan tipsade oss om att ta två mindre stugor samt en större så att vi alla skulle kunna sitta inne om vädret var dåligt. Bra tips som vi tack och lov inte behövde använda då vädret var fantastiskt hela helgen!
Boende och bastuflotte är perfekta och Vrångö är fantastiskt fint. Håkan mötte oss vid båten och tog med all vår packning på sin lilla golfbil. Skönt att slippa bära!
Vi hade förbeställt mat från Fiskeboa som fanns färdigt att hämta när vi kom till ön. Riktigt bra skaldjur blev en bra lunch första dagen!
Tack Håkan för en mycket bra helg.
Krille och Milla

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack KristerLohman
kajkanten2015, Ägare på Kajkanten Vrångö, svarade på det här omdömetSvarade 27 maj 2019

Tack för de fina vitsorden och att ni tog er tid att skriva. Vi hoppas att få ser hos oss igen.

Omdömet skrevs 19 maj 2019 från mobil enhet

Helt enkelt en pärla! Välutrustat och mycket fräscht, bra service och smidigt att ta sig till. Mycket uppskattat att det fanns lite kryddor etc, det kändes välkomnande och inte så opersonligt. Vi kommer tillbaka!

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack ggcarhel
kajkanten2015, Ägare på Kajkanten Vrångö, svarade på det här omdömetSvarade 20 maj 2019

Tack för det fina betyget, vi försöker göra det så personligt som möjligt.
Välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 27 februari 2019 från mobil enhet

Fantastiskt anläggning precis vid kajkanten. Underbar havetsläckerheter middag i fin bastuflotte. Middagen avrundades med bastubad o havsbad. Sköna breda sängar i smakfullt inredda rum. Trevlig, berättande samtalande värd

Datum för vistelsen: februari 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack Roinekarlss
kajkanten2015, Ägare på Kajkanten Vrångö, svarade på det här omdömetSvarade 28 februari 2019

Hej
Tack för att du tog dig tid att skriva det fina omdömet.
Välkommen tillbaka.

Omdömet skrevs 9 september 2018 från mobil enhet

Jag och min familj besökte Kajkanten i september. Vi var två vuxna och en bebis i dem mindre sjöboden - passade oss utmärkt. Fräscha och fint inredda bodar. Kan verkligen rekommendera att välja en bod med utsikt över hamnen!

Pentry och kylskåp/frys ger möjlighet att laga egen mat. Vi handlade färska skaldjur från Fiskeboa som ligger alldeles i närheten. Där finns också en livsmedelsbutik. Kaffe och te finns att tillgå i boden, det var uppskattat!

Ägarna kom och hälsade oss välkomna personligen, så trevligt! Vi kommer garanterat tillbaka :)

Datum för vistelsen: september 2018
Tack Cejtlein
kajkanten2015, Ägare på Kajkanten Vrångö, svarade på det här omdömetSvarade 10 september 2018

Hej
Tack för att ni kom och att ni tog er tid att skriva omdömet.
Välkomna tillbaka!