Omdömet skrevs 19 maj 2019 från mobil enhet

Helt enkelt en pärla! Välutrustat och mycket fräscht, bra service och smidigt att ta sig till. Mycket uppskattat att det fanns lite kryddor etc, det kändes välkomnande och inte så opersonligt. Vi kommer tillbaka!

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack ggcarhel
kajkanten2015, Ägare på Kajkanten Vrångö, svarade på det här omdömetSvarade 20 maj 2019

Tack för det fina betyget, vi försöker göra det så personligt som möjligt.
Välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 27 februari 2019 från mobil enhet

Fantastiskt anläggning precis vid kajkanten. Underbar havetsläckerheter middag i fin bastuflotte. Middagen avrundades med bastubad o havsbad. Sköna breda sängar i smakfullt inredda rum. Trevlig, berättande samtalande värd

Datum för vistelsen: februari 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack Roinekarlss
kajkanten2015, Ägare på Kajkanten Vrångö, svarade på det här omdömetSvarade 28 februari 2019

Hej
Tack för att du tog dig tid att skriva det fina omdömet.
Välkommen tillbaka.

Omdömet skrevs 9 september 2018 från mobil enhet

Jag och min familj besökte Kajkanten i september. Vi var två vuxna och en bebis i dem mindre sjöboden - passade oss utmärkt. Fräscha och fint inredda bodar. Kan verkligen rekommendera att välja en bod med utsikt över hamnen!

Pentry och kylskåp/frys ger möjlighet att laga egen mat. Vi handlade färska skaldjur från Fiskeboa som ligger alldeles i närheten. Där finns också en livsmedelsbutik. Kaffe och te finns att tillgå i boden, det var uppskattat!

Ägarna kom och hälsade oss välkomna personligen, så trevligt! Vi kommer garanterat tillbaka :)

Datum för vistelsen: september 2018
Tack Cejtlein
kajkanten2015, Ägare på Kajkanten Vrångö, svarade på det här omdömetSvarade 10 september 2018

Hej
Tack för att ni kom och att ni tog er tid att skriva omdömet.
Välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 12 juli 2018 från mobil enhet

Rekommenderar varmt detta boende! Stugorna ser ur som fiskebodar på utsidan, inne är de fint inredda, rena och mycket trevliga. Stämningen är avslappnad. Vi beställde frukostpaket och fick massor med mat för den pengen. I huset finns en liten TV och till varje hus utemöbler. Boendet i sig kostar en del, men det kan det vara värt. Som namnet antyder ligger det precis vid kajen och granne med vattnet.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Braattveta
Omdömet skrevs 10 juli 2018

Spenderade några dagar med familjen på Vrångö och var väldigt nöjda med kajkanten vars läge var perfekt med direkt närhet till allt min familj önskade ( bad ,krabbfiske, skaldjursmiddagar och affär). De som driver stället är oerhört serviceinriktade och fixar allt och lite till. Boendet passar alla åldrar då man kan bo både på loft eller på markplan. Sjöbodarna yteffektiva är fräscha och välutrustade. Finns egentligen bara en negativ sak och att de är att de blir varmt på loftet då det är varmt ute. Men vad gör det då är 21 grader i havet och 25 grader i luften på dagarna .

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack N7291UStobiass
kajkanten2015, Ägare på Kajkanten Vrångö, svarade på det här omdömetSvarade 11 juli 2018

Hej
Vad trevligt att ni tar er tid att skriva om oss. Ni är hjärtligt välkomna tillbaka en annan gång.
Tack!