Omdömet skrevs 12 juli 2018 från mobil enhet

Rekommenderar varmt detta boende! Stugorna ser ur som fiskebodar på utsidan, inne är de fint inredda, rena och mycket trevliga. Stämningen är avslappnad. Vi beställde frukostpaket och fick massor med mat för den pengen. I huset finns en liten TV och till varje hus utemöbler. Boendet i sig kostar en del, men det kan det vara värt. Som namnet antyder ligger det precis vid kajen och granne med vattnet.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Braattveta
Omdömet skrevs 10 juli 2018

Spenderade några dagar med familjen på Vrångö och var väldigt nöjda med kajkanten vars läge var perfekt med direkt närhet till allt min familj önskade ( bad ,krabbfiske, skaldjursmiddagar och affär). De som driver stället är oerhört serviceinriktade och fixar allt och lite till. Boendet passar alla åldrar då man kan bo både på loft eller på markplan. Sjöbodarna yteffektiva är fräscha och välutrustade. Finns egentligen bara en negativ sak och att de är att de blir varmt på loftet då det är varmt ute. Men vad gör det då är 21 grader i havet och 25 grader i luften på dagarna .

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack N7291UStobiass
kajkanten2015, Ägare på Kajkanten Vrångö, svarade på det här omdömetSvarade 11 juli 2018

Hej
Vad trevligt att ni tar er tid att skriva om oss. Ni är hjärtligt välkomna tillbaka en annan gång.
Tack!

Omdömet skrevs 10 juni 2018

Kajkanten ligger precis som det låter vid kajkanten på Vrångö. Från boendet har du utsikt mot småbåtshamnen och en klassisk västkustvy.

Vår bod (no 6) var tipptopp. Rent och fräscht både i sovdel, kök och badrum. Oerhört mysigt att sitta på bryggan på kvällen och se solen gå ned. Nära till fina och lugna badvikar (ca 12 min gångväg genom byn och skogen). Kristallklart vatten. Finns både klippor och sand. Ta med badskor om du är rädd för lite småsten.

Jag tror att Kajkanten har aktiviteter om ni är där längre och får spring i benen. T.ex. paddla kajak, åka bastuflotte, fiska eller gå utpekade vandringsleder. Cykel funkar också fint för det mesta. Man kan få frukost om man vill. Vi handlade själva på Tempo - rätt välsorterad. Skaldjur köpte vi av en öbo i hamnen. Undra om han verkligen sa att han var femtonde generationens Vrångöbo. Ja ja...länge var det i alla fall.

Vi ska försöka pricka in Kajkanten igen redan i sommar. Verkligen ett ställe att återvända till.

Rumstips: Säg till i förväg att ni vill ha en bod som vetter mot vattnet. Tror att dom har ett par som har lite tråkigare utsikt.
Datum för vistelsen: juni 2018
Tack Anna-Christina K
Omdömet skrevs 28 maj 2018

Fräscha sjöbodar med bra standard. Supermysigt boende och åker gärna tillbaka fler gånger. Trevlig personal och väldigt vacker miljö vid hamnen.

Bra med utrustning och helt okej toalett med dusch. Rekommenderas!

Datum för vistelsen: maj 2018
Tack Tobias E
Omdömet skrevs 14 maj 2018

Ordnade en konferens för jobbet och kan inte vara mer nöjd. Rummen var fräscha och rymliga, bastuflotten var klockrent dagen efter. Framförallt vill jag tacka för hur bra organiserat allt var från Kajkantens sida, vi fick hjälp av Håkan och han kan inte ha gjort mer för att vi skulle trivas. Stort tack från Devies!

Datum för vistelsen: maj 2018
Tack Ramn T