• Restaurang
Kostnadsfri avbokning till den 29/07
Kostnadsfri avbokning till den 28/07
Rabattmeddelande! 21 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 21 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 164 US$/natt.

Dockyard Hotel(Göteborg)
Kostnadsfri avbokning till den 29/07
  • Frukost ingår
Travelocity
Hotell Kusten(Göteborg)
Kostnadsfri avbokning till den 27/07
  • Fri parkering
Spar Hotel Majorna(Göteborg)(Mycket prisvärt!)
Kostnadsfri avbokning till den 28/07
Rabattmeddelande! 35 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 35 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 155 US$/natt.

Quality Hotels
  • Frukost ingår
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 136 US$/natt.

Omdömet skrevs 19 december 2017 från mobil enhet

Fantastiskt att hitta så fint boende så långt ut i skärgården denna mörka årstid. Kraftiga vindbyar och regn under promenaden från båten gjorde oss oroliga att sjöboden inte skulle hålla värmen. Så fel vi hade! Julstjärna och elljusstake i fönstren gjorde att vi kände oss extra välkomna. Sköna sängar, välutrustat pentry, fin dusch o toalett!
Nära till mataffär. Allt var toppen

Bodde här: december 2017
Tack Marianne N
kajkanten2015, Ägare på Kajkanten Vrångö, svarade på det här omdömetSvarade 21 december 2017

Hej
Visst är det lite speciellt att vara där när det blåser, man känner naturkrafterna.
Tack för ert omdöme och välkomna tillbaka.

Omdömet skrevs 3 september 2017 från mobil enhet

Tack Håkan o Jörgen för fantastisk service underbart boende med grym utsikt, bastuflotten var en riktig höjdare! Skönt när allt funkar som utlovat! Hit kommer vi absolut åka igen, hoppas vi hinner med att paddla kajak nästa gång

Bodde här: september 2017, reste med vänner
Tack Bokedal64
kajkanten2015, Ägare på Kajkanten Vrångö, svarade på det här omdömetSvarade 10 november 2017

Hej
Vad kul att ni trivdes. Välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 3 augusti 2017 från mobil enhet

Jag och min pojkvän hyrde varsin kajak från kajkanten. Mycket trevligt bemötande av personalen och utrustning i bra skick. Jättefina omgivningar att paddla i. Nästa gång blir det en längre tur för att hinna se mer!

Bodde här: augusti 2017
Tack hejhejcamilla
kajkanten2015, Ägare på Kajkanten Vrångö, svarade på det här omdömetSvarade 6 augusti 2017

Välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 24 juli 2017

Vi var där V29 och tyckte det var underbart. De var fräscha stugor och personalen var jättetrevlig. Man skulle kunna önska sig nåt matställe efter kl 20'00 men man kan inte få allt. För hunden var det här ett perfekt ställe.

• Bodde här: juli 2017, reste med familjen
Tack 598magdalena
kajkanten2015, Ägare på Kajkanten Vrångö, svarade på det här omdömetSvarade 25 juli 2017

Hej
Tack för ditt fina omdöme, vi hoppas att servicen på våra matställen kan utökas kommande somrar, men vårt koncept bygger ju till del på att man har egen mathållning.
Välkommen åter.

Omdömet skrevs 10 juli 2017 från mobil enhet

Superfräsch stuga med precis allt man kan tänkas behöva för några dagars vilsam vistelse. Allt har funkat perfekt, från välkomst-sms, till riklig frukostlåda. Ligger mitt i byn och några meter från kajkanten (precis som namnet säger) och bara max 100 meter från affär och fiskförsäljning. Supernöjd!!!!!

Bodde här: juli 2017, reste med vänner
Tack Greta H
kajkanten2015, Ägare på Kajkanten Vrångö, svarade på det här omdömetSvarade 11 juli 2017

Hej!
Tack för ert fina omdöme, vi hoppas ni vill komma tillbaka en annan gång.