“Hemtrevligt”

Skogs-Hildas Bageri och Cafe
Rankad som nr 1 av 1 Kaffe och te i Ullånger
Omdömet skrevs 4 juli 2018 från mobil enhet

Vi letade efter en bensinmack och upptäckte ett fikafynd via TripAdvisor! Allt mjukt bröd var tyvärr slut, men det fanns gott om goda småkakor! Engagerat, gott och hemtrevligt. Ett supertrevligt stopp på resan!

Datum för besöket: juli 2018
Tack JN654

Omdömet skrevs 27 juni 2018 från mobil enhet

Mysigt café med gammaldags känsla ett stenkast från E 4:an.
Udda kaffekoppar med fat, hembakad bröd och fika bröd. Bordsservering.
Kan vara dock lite väntetid på fikat, men värt och vänta på fikat. Smådyrt men värt ändå ett besök för det är inte ofta man får hembakt bröd/ fikabröd på ett café. Är med i White Guide fjärde året i rad!
Trevlig bemötande av kvinnan som har bageriet/caféet.

Datum för besöket: juni 2018
1  Tack kiripiri78
Omdömet skrevs 27 juni 2018 från mobil enhet

Var här tillsammans med några vänner och tog en fika. Jag åt en macka med ost och skinka, kanelbulle med choklad och kaffe. Allt är hembakat och riktigt gott. Bageriet/café är i en äldre men charmigt hus. Mycket bra service.

Datum för besöket: juni 2018
1  Tack Truckermike76
Omdömet skrevs 26 april 2018 från mobil enhet

Stannade för att köpa bröd och bullar att ta med mig hem (bor i en by i närheten). Bra service och riktigt gott bröd att lyxa till vardagen med. Jag kommer att stanna fler gånger.

Datum för besöket: april 2018
Tack hannap322
Omdömet skrevs 31 juli 2017

Förstår inte riktigt storheten om jag ska vara ärlig. Helt okej fikabröd men inget exceptionellt på något sätt. Bra service med bordsservering och mysig lokal. Inga priser som en del andra recensenter påpekat men om det är dyrt eller ej är ju subjektivt, betalade 60 kr för en kopp te (i tekanna så påtår var möjlig) och en bulle.

Datum för besöket: juli 2017
Tack ilbombo

Resenärer som tittade på Skogs-Hildas Bageri och Cafe tittade också på

Docksta, Västernorrlands län
Ullånger, Västernorrlands län

Ullånger, Västernorrlands län

Besökt Skogs-Hildas Bageri och Cafe? Berätta vad du tyckte!