“Lunch”

Rankad som nr 1 av 3 Restauranger i Lövestad
Omdömet skrevs 21 oktober 2022

Vi läste om Stationen Lövestad i
Magasinet Skåne.
Vi tänkte prova med en lunch ute på landet i oktober.
Maten vi serverades var fantastiskt gott och vällagat och vi avslutade lunchen med kaffe och hembakad kaka.
Detta är ett ställe vi varmt vill rekommendera och vi återkommer snart igen.

Gäster från Kristianstad

Datum för besöket: oktober 2022
Tack 632hanse

Omdömet skrevs 9 september 2022

Suverän anretning. Välsmakande. Urtrevlig betjäning. En sådan gourmetrestaurent i en så liten by som Lövestad är ju bara såååå fantastisk.

Datum för besöket: september 2022
Tack hanserling
Omdömet skrevs 21 augusti 2022

Mycket trevligt ställe, personalen vänlig, tillmötesgående och professionell. Maten var alldeles utmärkt, vi åt a la carte. Vi satt utomhus så jag kan inte uttala mig om miljön inne. Rimliga priser. Värt en omväg!

Datum för besöket: juli 2022
1  Tack Mai-Brith S
Omdömet skrevs 24 juli 2022

Fick tips om att äta här och det ångrar vi verkligen inte. Av trevlig personal blev vi välkomnade. Dagens rätt var friterad majskyckling med potatis och alpost. Vatten och kaffe ingick i priset. Dessutom fick vi en liten chokladkaka till kaffet.
Man kunde sitta både ute i skuggan eller inne. Hit åker vi gärna igen.

Datum för besöket: juli 2022
Tack 907mariannee
Omdömet skrevs 13 juni 2022 från mobil enhet

Stiligt, välkomnande och välsmakande både till lunch och till middag. Linda och Stephen har skapat en liten pärla i Lövestad som är väl värd ett besök.

Datum för besöket: juni 2022
Tack Companion55850353253

Resenärer som tittade på Stationen I Lövestad tittade också på

Lövestad, Skåne län

Besökt Stationen I Lövestad? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.