Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 18 oktober 2022 från mobil enhet

Nya ägare!
Dubbelt så dyrt, endast wifi i receptionen ej på rummen.
Gamla små stenhårda sängar.
Dubbelsäng är endast 130cm bred.
Mögel i badrummet.
Poolen stängd, gym stängt.

Har bott på hotellet tidigare i vänstra delen, där är det bättre men är nu stängt för 1års uthyrning endast.

Datum för vistelsen: oktober 2022
Tack Magnus200
Omdömet skrevs 8 mars 2019 från mobil enhet

Detta hotell har ett väldigt bra lägen om man vill hålla till på stranden.
Det är ett helt ok hotell men det jag störde mig på var att de hade väldigt hårda sängar, annars var det rena och stora rum. Vi var där under lågsäsong och då fick man beställa frukost i förväg vilket vi inte fattade första natten, men sen gick det bättre. Bilderna är från utsikten från rummet.

Datum för vistelsen: februari 2019
Tack Aeroman1
palmerabeach, Director Comercial på Palmera Beach Apartments, svarade på det här omdömetSvarade 11 mars 2019

Dear Customer:
Thank you for your comment and for choosing our hotel. I am happy that you have enjoyed your stay and we hope to have you as new at our hotel.
Best regards.

Omdömet skrevs 3 juli 2017 från mobil enhet

Mycket att önska vad gäller välkomnande och service. Kanske en petitess men jag tycker nog att man skall bli hälsad på när man kommer in på ett hotell, även ett lägenhets.
Det var väldigt skränigt, såpass att det inte gick att samtala när vi satt på balkongen.
Högtalarna gick för högtryck, så vi fann det för gott att hålla oss borta från poolområdet om dagarna.
Vi fick själva gå ned till receptionen och be om toalettpapper och rena handdukar.
Läget var dock bra, nära stranden och promenadavstånd till restauranggatan och affärer.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack 904susannel
Omdömet skrevs 26 januari 2017

Så nökda med detta hotell! Fantastisk service, finfin frukost, lunch och middagar. Rummen var fina, städningen bra och utsikten in mot poolområdet var kalas!
Mycket fin underhållning runt poolen för barnen varenda dag, poolbar med Happy Hour, nära till två olika stränder.
En skön promenix på cirka 7 minuter till närmsta bakomat och supermarket. Ligger fina restauranger i närområdet.

Vår favorit var Playa de Mil Palmeras som har sängbäddar till uthyrning, asgrym lunchrestaurang, badvakter och strandbar. Fantastiskt skönt ställe!
Skulle absolut kunna tänka mig att åka hit igen.

Rumstips: Fråga om utsikt mot poolområdet
Datum för vistelsen: juli 2016
Tack Fraffolan
Omdömet skrevs 8 juni 2015

Fint läge vid havet och bra pool.Ligger ganska avsides.Behov av bil om du vill ta dig utanför hotellet.
Har tidigare bott på hotellet ett par gånger för 3-4 år sedan och då fungerade allt bra.
Nu hade vi krångel med rummet från dag 1 med avloppslukt i badrummet.Åtgärdades med doftsprej som inte avhjälpte problemet.Stopp i avloppet i duschen.Trasig belysning i badrummet.Inget av problemen kunde lösas av personalen.Efter 6 dagar erbjöds vi byta rum!Det fanns få solstolar och ännu färre dynor vid poolen.Ett hotell som tyvärr försämrats kraftigt sedan förra besöket.Drivs hotellet i ny regi?Återkommer ej!

Datum för vistelsen: juni 2015
Tack Portiern