“einfach himmlisch . . . . .”
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
3 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

8 omdömen
4 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 11 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs 2 april 2016 för en vistelse i mars 2016
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Datum för vistelsen: mars 2016
Sängar och madrasser Kök och redskap
Rent badrum Andra lokaler och bekvämligheter
Service
Gillade mest: die Menschen / Möglichkeit des Cocooning`s
Gillade minst: fällt uns beim besten Willen nichts ein *
Resegrupp: Make/partner
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Rekommenderas för:
Kompisresa
  • Var verksamheten som i reklamen?
  • Skulle du rekommendera verksamhetens läge?
  • Fick du valuta för pengarna?
  • Hade hotellet wifi/internet?
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
apr 4 2016
Liebe Beide, herzlichen Dank für Eure wertschätzenden Zeilen. Es war uns eine große Freude Euch kennenzulernen und zu verwöhnen. Ihr strahlt eine Herzenswärme aus, die Gastgebern mit Begeisterung sehr gut getan hat!!! Danke auch für die besonderen Gespräche und dass ihr Eure wertvolle Auszeit zu Zweit im Golden Hill verbracht habt. Möge Euer doch weiter Weg zum Auftanken mit vielen inspirierenden Impulsen belohnt sein. Alles Liebe und auf hoffentlich bald - Barbara & Andreas
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera