Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Discover34702337977

Trevligt!

5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 4 aug. 2021från mobil enhet
Fin stuga, välanpassat för både små barn och husdjur. Stugan var ren och fräsch och köket var bra utrustat. Mycket trevligt bemötande från det hjälpsamma värdparet., som man kunde störa när som helst utan problem. Fin frukost där inget saknades. Fina omgivningar!
Datum för vistelsen: juli 2021
Resetyp: Reste med familjen
Ser du något problem med det här omdömet?
Bli belönad med One Key
41.9 km från Toftahult Bed & Breakfast
Restaurang
Visa fler hotell i Ryd
Omdömet skrevs 30 juli 2021

Mysig stuga, vackra omgivningar, trevligt bemötande och supergod frukost. Plus för goda veganska alternativ. Rekommenderar att boka till bastun och ta ett dopp i den lilla tjärnen, en magisk upplevelse!

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack 191tildak
Omdömet skrevs 10 augusti 2020

Överraskade maken med en övernattning på detta mysiga ställe bland småländska skogar & sjöar. Hyrde både kanot och bastu vilket förgyllde vår upplevelse än mer (sol och 29 grader varmt hjälpte såklart också till...). Trevlig och tillmötesgående personal!

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack PetraCarina
Omdömet skrevs 15 juli 2020

Vi bodde i familjerum och var mycket nöjda. Rummet var fint och stort, omgivningen var vacker och frukosten var fantastisk. Den positiva upplevelsen förstärktes av ägaren Anthonys vänliga bemötande.
Barnen var glada åt att få klappa kaniner och att få spana på rådjur under frukosten.

Datum för vistelsen: juli 2020
1  Tack 57stinap
Omdömet skrevs 6 juli 2020

Precis när vi var redo att lämna ett regnigt och kallt Småland dök supertrevliga Anthony upp och bjöd oss på kaffe! Och vi föll pladask för oasen Toftahult Gård (som han ganska nyligen har tagit över). Vi övernattade i en av stugorna där ingenting saknades och vår hund var välkommen. På kvällen bokade vi bastun och det blev en upplevelse över förväntan! En liten näckrossjö låg alldeles intill där man kunde ta ett svalkande dopp! Helt magiskt! Allt som allt en mycket positiv upplevelse som vi varmt kan rekommendera!

Datum för vistelsen: juli 2020
1  Tack Filifjonkan1
Omdömet skrevs 4 juli 2020

Vi sov i familjerummet. Det var på det hela mycket bra. Dock hade vi inte möjlighet att stänga till allrummet, utan det är liksom öppet till trappan ner till undervåning och entré/kök. Inget stort problem för oss, men hade vi stannat längre hade det varit jobbigt. Tror detta stället är riktigt bra för par. Då tror jag att jag hade gett det en femma. Mycket trevlig personal och mycket fin frukostupplevelse. Ligger vackert till.

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack VeniUltra