Omdömet skrevs 20 juni 2020

Bra boende i naturmiljö. Närhet till skog och sjö. Anthony är mycket välkomnande till sina gäster och tänker på alla detaljer. Boendet är i små röda stugor som är omsorgsfullt renoverade, men har behållit sin gamla charm. Bra frukost!

1  Tack bon592
Omdömet skrevs 25 maj 2020

Det var så härligt att komma fram till Toftahult Gård och checka in i annexet. Huset var omsorgsfullt iordningssällt för oss, med välkomnande detaljer som värmde i hjärtat. Toftahults ägare Anthony visade oss generöst runt på gården med faciliteter som cyklar, kanoter och vedeldad bastu. Efter en dags vandring i den magiska nationalparken Åsnen, avslutade vi med bastu och bad i den lilla tjärnen. Uppfriskande och levande.
Efter att ha sovit ut i sköna sängar, omgivna av landskapets tystnad blev vi serverade en supergod frukost med bland annat ägg "by choice" från gårdens vackra hönor. Den höll oss mätta långt in på dagen.
Jag kan inte annat än rekommendera detta ställe med ett vackert, lugnt läge i lilla byn Ålshult och toppen service!

Datum för vistelsen: maj 2020
Tack 761helenaj