“Trevlig atmosfär”

20:00
Rankad som nr 12 av 98 Restauranger i Nueva Andalucia
Kök: Italienskt
Omdömet skrevs 2 februari 2020

Stället ligger lite offside men man bör inte missa att gå dit. Mycket god mat och den pizza som jag åt var en av de bästa jag någonsin fått. Menyen mycket bra tilltagen mycket att välja på. Skön avkoplande musik.

Datum för besöket: februari 2020
Tack gussi6747
nototeam, Director de Relaciones con Clientes på NOTO Food & People, svarade på det här omdömetSvarade 3 februari 2020

Dear gussi6747!

We are very happy to hear that you've enjoyed your visit to our restaurant!

We will be happy to see you again.

Omdömet skrevs 7 juli 2019 från mobil enhet

Vi har haft en trevlig kväll på noto efter tips av ett par vänner! Gott vin, bra förrätt,goda pizzor, bra pizza och härliga efterrätter med pavlova och glass. Väldigt osigt i lokalen vilket drar ner betyget, sitt gärna ute. Annars är vi mycket nöjda!

Datum för besöket: juli 2019
Tack frulord85
nototeam, Director de Relaciones con Clientes på NOTO Food & People, svarade på det här omdömetSvarade 8 juli 2019

Dear frulord85!

We are glad to hear that you had a grea time in our restaurant!

We will be happy to see you again!

NOTO Team!

Skön musik
Snyggt och trevligt

Datum för besöket: juni 2019
Tack carlbom
nototeam, Director de Relaciones con Clientes på NOTO Food & People, svarade på det här omdömetSvarade 28 juni 2019

Dear carlbom!

We are very pleased to hear that you enjoyed your visit to our restaurant! Thank you for the kind words!

We hope to see you again!

Omdömet skrevs 23 maj 2019 från mobil enhet

Inget speciellt. Ingen wow-känsla med maten. Det var OK. mat, men inget mer. Inget ställe som jag skulle gå tillbaka till, det finns så många andra restauranger som erbjuder något mera.

Datum för besöket: april 2019
Tack LenaMK
nototeam, Director de Relaciones con Clientes på NOTO Food & People, svarade på det här omdömetSvarade 24 maj 2019

Dear LenaMK

We are sorry to hear we didn't meet your expectations!

Thank you for finding time and sharing your opinion with us!

Your reviews help us to keep on growing!

Hope to see you again,

Omdömet skrevs 20 maj 2019 från mobil enhet

En mycket bra restaurang med bra priser och goda rätter. Bra service. Ligger lite utanför centrum, men värt ett besök

Datum för besöket: maj 2019
Tack jockson59

Dear jockson59,

Thank you so much for your kind words. We are very pleased to hear that you've enjoyed your visit to our restaurant!

We hope to see you again!

Resenärer som tittade på NOTO Food & People tittade också på

Nueva Andalucia, Marbella

Besökt NOTO Food & People? Berätta vad du tyckte!