“Halv bra Italiernare”
Omdöme om NOTO Food & People

NOTO Food & People
Boka med
NOTO Food & People har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 16 av 114 Restauranger i Nueva Andalucia
Kök: Italienskt
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Vid vår vistelse åt vi här vid två tillfällen. Första gången tyckte vi det var helt okey. Bra köttbit och god pasta. Andra gången mindre nöjda med maten. Pizzan var inte den bästa, åt godare på annat ställe. Personalen stod helt plötsligt och skar en stor köttbit åt andra gäster bredvid oss. Det vart mycket matos som hängde med i kläderna sedan. Inte så bra, onödigt.

Tack Maria N
nototeam, Director de Relaciones Públicas på NOTO Food & People, svarade på det här omdömetSvarade 31 mars 2018

Dear Maria N,

We would love to thank you for leaving an honest review.
This is the only one way for us to keep on developing and it motivates us to work harder.

We hope that you can give us another chance one day.

Best regards,

NOTO Team

Omdömet skrevs 24 mars 2018

Maten var OK men servicen under all kritik. Lång väntetid trots få gäster. Det verkade som om man inte var ryss så kom man i andra hand.

Tack litreb46
Omdömet skrevs 22 juli 2017 från mobil enhet

Bor här i marbella och provade för första gången denna supertrevliga restaurang.. kan inte annat än att ge högsta betyg både för mat och personal!!! Super!

Tack johangustav
Svar från företaget:Svarade 26 juli 2017

Dear johangustav,

We are very happy to hear that you've enjoyed your visit!
We hope to see you again soon!

Best regards,

NOTO Team

Omdömet skrevs 24 oktober 2016

Vid tidigare besök såg vi att man stängt den gamla och höll på att renovera/bygga om. Nu har det blivit en fin modern krog där du kan sitta mysigt inne lite privat men också i grupper. Naturligtvis även en uteservering. Hann med två besök på senaste resan. Maten mycket bra. Servicen lite svajig men ändå OK.

Tack Mike H
Svar från företaget:Svarade 13 november 2016

Thank you so much for your feedback!
We are very happy that you like our food. Reading the service - please accept my apologizes. We are working so hard to make our guest happy. Next time i ll promise you we well make our best service )

We looking forward to see you again at NOTO

Evgenia and all NOTO team

Omdömet skrevs 27 november 2015 från mobil enhet

Här ligger en restaurang som fått utmärkelse i Michelin-guiden det är en bit från centrum ovanför den stora vägen som passerar stan. Väldigt fin interiör trevlig personal maten är så god som man förväntar sig, det kostar dock lite mer än övriga matställen.

Tack nilsthulin

Resenärer som tittade på NOTO Food & People tittade också på

Marbella, Costa del Sol
Nueva Andalucia, Marbella

Puerto Banus, Marbella

Besökt NOTO Food & People? Berätta vad du tyckte!