“Otroligt ställe!”
Omdöme om Pasta y Basta

Pasta y Basta
Rankad som nr 1 av 115 Restauranger i Nueva Andalucia
Omdömet skrevs 1 oktober 2018

Denna personal samt mat överraskade mig verkligen så bra det var! jag skulle säga att det är en upplevelse att äta här, jag har tagit med både familj och vänner hit och alla har hittills varit jätte nöjda! fantastiskt gott!! och vilken personal, dem bjuder verkligen på sig själva här!

Tack Niclas K

Omdömet skrevs 1 september 2018 från mobil enhet

Bästa pastan i stan och fantastisk personal. Skön atmosfär och ägaren kommer o ger en genomgång av menyn. Förrätten med pesto mozzarella och avokado var fantastisk.

Tack Daniel J
Omdömet skrevs 26 augusti 2018 från mobil enhet

Missa inte denna pärla och bedöm den inte efter utseendet. Vill man inte sitta inne i den coola restaurangen dukas trafikskolansterass till stans trevligaste pasteria. Mike alltid glad och skämtsam och Carrie, allt på alerten erbjuder bästa service. Här tillagas allt från grunden och My God för deras risotto med skaldjur- likaså den hemgjorda pastan. Tryffelälsksare kommer inte att bli besvikna! Ett besök är verkligen att rekommendera men för att få plats måste man gardera sig och boka bord...

Tack Agneta Agge J
Omdömet skrevs 8 augusti 2018 från mobil enhet

Svårt att få bord om man inte är ute i god tid. Efter vårt besök förstår jag varför det är svårt med bord. Mycket god mat. Pastan görs i restaurangen. Perfekt! Jag tog Piccatan som var utsökt. Min fru och hennes syster valde pasta med skaldjur. Fantastiskt! Väldigt trevlig och duktig personal. Rekommenderas varmt!

Tack whalepower
Omdömet skrevs 29 juli 2018 från mobil enhet

Helt klart en av de bästa pastaställena jag varit på. Otroligt prisvärt och riktigt bra service! Topp 10!!

Tack 8sofia6

Resenärer som tittade på Pasta y Basta tittade också på

Marbella, Costa del Sol

Besökt Pasta y Basta? Berätta vad du tyckte!