H10 Andalucia Plaza
  • Precis vid stranden
  • Bar/lounge
Rabattmeddelande! 38 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 38 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 229 US$/natt.

Benabola Hotel & Suites(Puerto Banus)(Mycket prisvärt!)
  • Bar/lounge
  • Kostnadsfritt internet
Orbitz.com
Rabattmeddelande! 19 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 19 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 326 US$/natt.

• Pool
Paloma Blanca Boutique Hotel(San Pedro de Alcantara)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Hotel Dona Catalina(San Pedro de Alcantara)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Sierra Park Club(Nueva Andalucia)
TripAdvisor
  • Fri parkering
Omdömet skrevs 29 mars 2018

Ett större hotell än man förväntar sig. Bra service, fantastik frukost, bra sända och tyst även om trafiken går nära utanför. Läget är nära Puerto Banus och hotellet har själva ett bra poolområde. Servicen är utmärkt och framför allt frukosten kan rekommenderas. Sköna sängar garanterar god sömn.

Tips för att välja rum: Vi hade ett rum mot gatan och tack vare de dubbla dörrarna var det tyst och vi sov gott i de sköna sängarna.
  • Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Lars P
Direccion_hap, Director de Relaciones con Clientes på H10 Andalucia Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 30 mars 2018

Dear Lars P,

First of all, we would like to thank you for your positive review and for the score given. We are glad to know that we have met your expectations and gave you a pleasant and relaxing stay. We work daily in order to provide the best level of services to our clientele so we highly appreciate reviews like yours. We hope to make your next stay another pleasant experience. Thank you for your confidence in H10 Andalucia Plaza and for sharing your feedback with potential clients. We look forward to welcoming you very soon.

Warmest regards.

Patricia Maeso - Guest Relations Manager

Omdömet skrevs 10 mars 2018 från mobil enhet

Vi bad hotellet att tipsa oss om en riktigt bra fisk och skaldjursrestaurang i Puerto Banus. Vi tog en taxi och kom fram till en helt tom restaurang så när som på oss fyra! Vi tänkte att det säkert kommer fler gäster. Det gjorde det inte! Om vi hade checkat Tripadviser hade vi aldrig åkt till restaurangen, men nu åt vi en middag som som vi lär komma ihåg med avsmak, riktigt dyrt och dåligt!

Bodde här: mars 2018, reste med vänner
Tack Majsanmem
Direccion_hap, Director de Relaciones con Clientes på H10 Andalucia Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 15 mars 2018

Dear Majsanmem,

I really sorry for the inconveniences of our recommendations in restaurants around the hotel. We try to do our best giving different options to our guests and the best service.

We hope you decide to give us another opportunity to change your point of view.

Omdömet skrevs 26 november 2017

Hotellet är mycket fint med stor och härlig pool och poolområde samt vackra växter. Lobbyn var enormt stor och vacker. Jag kunde inte se mig mätt på den. Frukosten var mycket bra och där fanns allt. Rummet hade stor balkong och det var fräscht och sängarna var bekväma. Hotellet låg på gångavstånd till hamnen, stranden och centrum. Längs hamnen vimlade det av restauranger som hade supergod mat. Hotellpersonalen var mycket trevlig. De som arbetade i receptionen var mycket hjälpsamma och tillmötesgående. Jag firade min födelsedag där och på rummet stod en flaska champagne på kylning och tiramisu, som hotellet bjöd på. Det uppskattade jag mycket. Precis intill hotellet fanns ett casino och bodde man på Plaza Andalucia var det gratis inträde på casinot. Även där ville de uppmärksamma min bemärkelsedag och jag fick 10 euro att spela för. Hotellet hade en skön stämning och där var lugnt och skönt.

• Bodde här: november 2017, reste med vänner
Tack Lissi2014
Direccion_hap, Director de Relaciones con Clientes på H10 Andalucia Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 28 november 2017

Dear Lissi2014,

It is a pleasure for us to see that your experience was relaxing and comfotable, that you liked our installations, rooms, facilities, food and location.

We look forward to see you soon.

Omdömet skrevs 31 oktober 2017 från mobil enhet

Bodde här i 5 dygn och var mycket nöjda. Vi hade ett golfpaket och det var max 10 minuter till vår golfbana och många andra banor. Ett fint rum med balkong över poolområde. Sköna sängar, bra badrum och rejäl garderob. Ett tips är att boka med eftermiddagssol på balkong. En väl tilltagen frukostbuffé med det mesta att erbjuda. Stor och därmed bullrig nivå men möjlighet sitta på flera olika platser är bra. Lite trångt kring poolen då hotellet skuggar och alla önskar sol på sig. Poolhandduk finns att få mot en deposition. Åt en middag på deras a la carte restaurang och vi var mycket nöjda med mat och vin. Casinot ligger vägg i vägg med hotellet om man tycker det är intressant. Gångavstånd ner till puerto banus strandpromenad och marina.
Trevlig personal överallt med hög servicenivå. Åtekommer gärna.

Bodde här: oktober 2017, reste som ett par
Tack Katharina F
Direccion_hap, Director de Relaciones con Clientes på H10 Andalucia Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 1 november 2017

Dear Katharina F,

Thank you very much for taking your time in making comments of your stay in our Hotel. We make us to improve.

It has been a pleasure for us to see that you had such a good experience with us and you enjoyed with our installations, facilities and service of our staff.

We look forward to se you soon.

Omdömet skrevs 16 oktober 2017 från mobil enhet

Gillade verkligen hotellet som var klanderfritt och har allt man kan önska sig utan att vara för lyxigt. Vi valde rum med pool view och hade en liten balkong med fin utsikt mot poolen och trädgården. Rummet var modernt och fint. Polområdet var också härligt. Tvärs över gatan fanns en supermarket där du kunde köpa lita av det mesta. På kvällen var det underhållning och Personalen var mycket trevlig och bra. Hotellet ligger 15 minuters gångväg till marinan. Det enda negativa var frukostbuffén, tycker den saknade grönsaker och croissanterna var torra. Annars ett mycket prisvärt och bra hotell, helt i min stil.

Bodde här: oktober 2017
Tack Mumsbiten
Direccion_hap, Director de Relaciones con Clientes på H10 Andalucia Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 17 oktober 2017

Dear Mumsbiten,

It is a pleasure for us to see that you had such a good experience with us, that you liked our installations, facilities and service of our staff.

We will keep working to improve the level that our guests demand us.

Looking forward to see you sooon.