“Jag förväntade mig mera”

Caos By Stefano Catenacci
Rankad som nr 75 av 96 Restauranger i Nueva Andalucia
Omdömet skrevs 17 augusti 2021

Läget på restaurangen är ju inte det mysigaste nä man är på en semesterort vid havet. Här kör bilar förbi restaurangen i hög hastighet, dom har försökt överrösta ljudet från trafiken med hög musik vid innergården. Det känns mera som man kommer hem till någon och sitter ute i trädgården och äter.
Det är inte många rätter på menyn, men det kanske kommer flera rätter vartefter?!? Maten var inget speciellt, tyvärr var hela upplevelsen en besvikelse. Jag åt entrecote, den var varken bra eller dålig. Jag åt också en jordgubbs-semifreddo , det var en riktigt mini-dessert utan smakupplevelse för 13 Euro. Vi grillade entrecote hemma två dagar efter och den var ju så mycket godare. Det finns många bra restauranger i Marbella och jag tycker tyvärr inte att Caos lever upp till sina priser på maten. Jag går hellre någon annanstans.

Datum för besöket: juli 2021
1  Tack LenaMK

Datum för besöket: augusti 2021

Resenärer som tittade på Caos By Stefano Catenacci tittade också på

Nueva Andalucia, Marbella
Nueva Andalucia, Marbella

Besökt Caos By Stefano Catenacci? Berätta vad du tyckte!