“Lovley India”

Kök: Indiskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 3 oktober 2017 från mobil enhet

Grym indisk restaurang med väldigt härlig personal och bra smaker, lagom stark för min smak och mycket mat för pengarna.
Micke H

Datum för besöket: oktober 2017
Tack MickeHsweden

Omdömet skrevs 20 oktober 2016 från mobil enhet

Vi bodde i området inte långt ifrån Bollywood. Vi blev så väl mottagna och fick så bra mat att vi spenderade en kväll till på restaurangen! Vi åt en delikat lammgryta med curry.. otroligt gott och tillsammans med det varma brödet med ost och det goda vinet blev det en riktig smakupplevelse! Väl värt ett besök!!

Datum för besöket: oktober 2016
Tack golfisnice
Omdömet skrevs 29 september 2016 från mobil enhet

Helt okej, aningen smaklöst men det funkar.
Bra priser och trevlig service. Återvända, ja det blir nog flera besök framöver.

Datum för besöket: september 2016
Tack Yvonne N
Omdömet skrevs 14 juni 2016 från mobil enhet

Var här och åt vid tre tillfällen mellan juni-aug och betyget är bra.
Jag beställde, numera britternas nationalrätt ;), Chicken tikka masala och mixer sizzler. Helt klart godkänt med mycket smak, bra service och trevligt sällskap.

Datum för besöket: juli 2015
Tack Arash A
Omdömet skrevs 13 juli 2015 från mobil enhet

Mycket god indisk mat! Trevlig personal. Fräscht. Alla våra fyra tonåringar var jättenöjda. Klart prisvärt!

Datum för besöket: juli 2015
Tack kaje02
fazspain, Owner på Bollywood Indian Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 14 juli 2015

Tack för att du tog dig tid att skriva en bra recension på oss . ser fram emot att se dig snart igen !!

Resenärer som tittade på Bollywood Indian Restaurant tittade också på

Marbella, Costa del Sol

Nueva Andalucia, Marbella

Besökt Bollywood Indian Restaurant? Berätta vad du tyckte!