“God mat i en familjär restaurang ”

Restaurante Vila do Grove
Boka med
Restaurante Vila do Grove har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 31 av 114 Restauranger i Nueva Andalucia
Kök: Spanskt
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

God Paella i en trevlig restaurant, känns som en kvarterskrog, mysigtgott husets vin och trevligt område.

Tack Fri65

Omdömet skrevs 29 mars 2018

Med tanke på läget i turistkvarteren så är restaurangen överraskande bra. Bra fisk och kött från Galicien. Rikliga portioner. Bra vinrekommendationer och trevlig servering. Vi kommer tillbaka.

Tack Lars P
Omdömet skrevs 22 juni 2017 från mobil enhet

Mysig resturang, men ack så besviken. Lång väntetid både på förrätten och varmrätten. Fick fråga efter notan dubbla gångee. Jag beställde in kalvfilè och tycker rakt synd om kalven som gick sitt öde till mötes för att ligga bredvid dessa ofärdiga pommes.. tack och lov var kalven god.

Tack eeandersson_
Omdömet skrevs 3 januari 2017 från mobil enhet

Fick rekommendationer av lokalt folk att gå dit och äta speciellt biff som är typiskt tillagas i norra Spanien.
Det var en riktigt sur servitör som tog emot min beställning och jag tom visade både på bild och de som satt o åt på plats.
Hade en förrätt som var bläckfisk o var ganska OK. Sedan kom servitören och frågade om jag var turist. Dumt nog sade jag "ja det stämmer" Jag satt och med stora förväntningar väntade på biffen men helt plötsligt kom det en talrik med fisk och jag tyckte inte om den fisken och när jag sade till då blev han arg och sade saker på spanska då förstod jag det var ingen idé och bråka bara vara tyst och äta det jag inte hade beställt. Dessutom var det dubbelt dyrt som andra ställen!!
Hoppas detta hjälper andra att spara sina pengar och inte går till denna hemska restaurangen.

Tack Shahla H
Omdömet skrevs 21 november 2016

Mycket nära H10 Andalucia Plaza. Mycket bra service, trevlig personal, Limocello on the house. Maten snabbt på bordet, vällagad och smakrik. Prisvärt. Rekommenderas.

Tack Erika S

Resenärer som tittade på Restaurante Vila do Grove tittade också på

Marbella, Costa del Sol

Nueva Andalucia, Marbella

Besökt Restaurante Vila do Grove? Berätta vad du tyckte!