“Favoritkrogen i Marbella”

Kök: Steakhouse
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 26 augusti 2018 från mobil enhet

Från dag ett blev detta vår favoritkrog. Bra, snabb och ett familjärt mottagande. Genuin kvarterskrog med god och vällagad mat. T-ben steken är ett måste men jag kan rekommendera att tre personer delar på en portion. Trots att José och hans personal har fullt upp har de en grymt bra kundnärvaro och servicenivå. Jag åker gärna tillbaka!

Datum för besöket: augusti 2018
Tack Sebende

Omdömet skrevs 4 augusti 2018 från mobil enhet

Enkel Spansk restaurang men vilken service och sjukt god mat!!!!
Vi åt här två gånger och prövade olika rätter och alla var sjukt nöjda!
Pröva Pil Pil när ni är här för det är nog den godaste Pil Pil ni smakat!

Datum för besöket: augusti 2018
Tack Junne71
Omdömet skrevs 13 juli 2018 från mobil enhet

Vi var ett sällskap på 10 personer som åt middag. Maten är enkel och god. Inga tjusiga upplägg men det smakade bra och personalen är jätte trevlig. Lokalen och inredningen skulle dock må bra av lite renovering men tänker om man renoverar så mister förmodligen stället sin spanska charm.

Datum för besöket: juli 2018
Tack 416catarinar
Omdömet skrevs 16 maj 2018 från mobil enhet

Detta är det bästa stället i hela Spanien, grym mat och ännu bättre priser! Ett måste är att prova gambas pil pil!

Datum för besöket: maj 2018
Tack Fanny I
Omdömet skrevs 28 april 2018 från mobil enhet

Mycket bra service och ännu mer mat. Maten kanske inte har jätte finess men är klart godkänt. Mycket svenskar och man bör boks bord om man är ett sällskap. Rekommenderas

Datum för besöket: april 2018
Tack Pergun

Resenärer som tittade på Los Farolillos tittade också på

Nueva Andalucia, Marbella
Nueva Andalucia, Marbella

San Pedro de Alcantara, Costa del Sol
Marbella, Costa del Sol

Besökt Los Farolillos? Berätta vad du tyckte!