“Enkel men väldig god mat”
Omdöme om Erwings Junkfood

Erwings Junkfood
Rankad som nr 4 av 4 Restauranger i Halleviksstrand
Kök: Amerikanskt
Omdömet skrevs 3 augusti 2020

Amerikansk inredning mitt i det allra svenskaste av kustmiljöer med utsikt. Trevlig personal, god mat och bra pris. Enaste jag regerade på var att dipp till pommfriten kostade extra, men det var många att välja mellan. Det var ganska fullt till trots för att vi kom mitt i Koronatiden så kanske kan vara bra att boka bord i förkant. De har både ute och inne servering.
Det är också en del aktiviteter och spelningar, men de såg vi inte. Vi kommer absolut tillbaka!

1  Tack MarieJK

Omdömet skrevs 29 juli 2020

Helt klart bra junk food. Både burgare och pizza riktigt bra, till vettiga priser. Däremot så behöver dom jobba på vinet. Det var ingen kunnighet om det som erbjöds och det som serverades var rumsvarmt, inget trevligt om man uppskattar god dryck till maten!

Tack SRC400
Omdömet skrevs 10 juli 2020 från mobil enhet

Lita ej på deras öppettider, vi kom in mitt på dagen, trots att det stod att det var öppet men enda som erbjöds var sprit. Vi valde ett annat ställe två min bort som var grymt!

Tack stefana520
Omdömet skrevs 17 juli 2019 från mobil enhet

Hade tänkt äta hamburgare men alla var slut vid lunchtid. Tog pizza istället och barnen chicken nuggets. Saknade lite nytänkt men väldigt god pizza. Personalen behövde nog jobbat ihop sig innan högsäsong.

Datum för besöket: juli 2019
Tack Q4662ZLsaraw
Omdömet skrevs 11 juli 2019

Maten god men vi fick vänta 1 timme på vår beställning. Oerfaren och slapp personal. Återkommer inte!

Datum för besöket: juli 2019
Tack Jodsll

Resenärer som tittade på Erwings Junkfood tittade också på

Halleviksstrand, Västra Götalands län

Besökt Erwings Junkfood? Berätta vad du tyckte!