“Smakrik lunch!”
Omdöme om Hotel Strana

Hotel Strana
Rankad som nr 1 av 4 Restauranger i Halleviksstrand
Omdömet skrevs 14 augusti 2020

Vällagad lunch för ett rimligt pris. Vi åt schnitzel, makrill och räkmacka och alla var mycket nöjda. Härlig personal och fräscha lokaler.

Tack 814mattiasl
melindagundmalm, Restaurangchef på Hotel Strana, svarade på det här omdömetSvarade 20 oktober 2020

Hej Mattias!

Tack för ditt trevliga omdöme, varmt välkomna tillbaks till oss!

Omdömet skrevs 8 augusti 2020 från mobil enhet

Kul att de öppnat i Hälleviksstrand, men det märks att de är nyöppnade. Fräsch och snygg inredning, samt vällagad mat. Servisen behöver jobba på sitt dock, lite oklart och ”nybörjarfel”. Fin omgivning.

3  Tack 814lisak

Hej Lisa!

Tack för ditt omdöme. Som du kanske förstår så öppnade vi inte bara ett nytt ställe, utan nytt ställe innebär även ny personal. Alla kommer från olika ställen och har olika förutsättningar & erfarenhet från tidigare. Men vad alla har gemensamt är att vi vill lyckas och se till att skapa en trevlig upplevelse för alla gäster. Jag hoppas att ni har möjlighet att besöka oss igen så vi får chansen att visa hur pass duktig personal vi har.

Tycker ni någonting känns fel eller oklart får ni mer än gärna prata med oss på plats så vi får möjligheten att ändra & förbättra er upplevelse redan då!

Vi tar till oss och arbetar ständigt mot förbättring & jag önskar er varmt välkomna tillbaks till oss!

Mvh,

Omdömet skrevs 7 augusti 2020 från mobil enhet

Vi var ett större sällskap på 8 personer som besökte Strana för middag.
Ljus och fräsch miljö med riktigt bra mat och om än ännu trevligare personal. Väl värt ett besök!

2  Tack jakobodman1

Hej och tack för ditt varma omdöme!

Omdömet skrevs 28 juli 2020

Jätte fin modern restaurang med en bohusländsk touche. Vi åt lunch och både servicen och maten var toppen. Extra plus för att de serverade barnen enligt deras önskemål. Återkommer gärna för att sitta på verandan vid bättre väder.

Datum för besöket: juli 2020
Tack 799chrisse

Hej Chris!

Tack för ditt varma omdöme! Vi får hoppas vädret tajmar er bättre nästa gång så ni får möjlighet att uppleva vår fantastiska veranda också.

Omdömet skrevs 13 juli 2020 från mobil enhet

Väldigt bra mat och ambitiös meny med lyhörd & kunnig serveringspersonal.
Fin miljö och trevlig uteservering mot marinan.

Datum för besöket: juli 2020
Tack 375hansl

Hej Hans!

Vad trevligt att ni är nöjda med erat besök hos oss i somras. Vi vill att trevlig miljö ska gå hand i hand med kunnig personal & bra mat. Ni är varmt välkomna tillbaka till oss!

Resenärer som tittade på Hotel Strana tittade också på

Halleviksstrand, Västra Götalands län
Halleviksstrand, Västra Götalands län

Besökt Hotel Strana? Berätta vad du tyckte!