“Toppenställe”
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
3 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Björn N
1 omdöme
“Toppenställe”
Omdömet skrevs 12 november 2017 för en vistelse i oktober 2017

Bodde på Ariston i två veckor och det var den bästa semester vi har haft.
Rent och snyggt, bra service från morgon till kväll.

Detta boende är inte för dig som vill ligga på en solstol och bli serverad drinkar av servitörer utan passar dig som är nyfiken på det lokala livet.
Vi valde att bo på Dhangethi för att få uppleva Maldiverna på riktigt och det fick vi verkligen göra.

Maten som serveras är enkel men väldigt välgjord och uppskattad av alla i familjen.
Mycket tack vare ”Happy Chef” som alltid med ett stort leende ställde upp och fixade allt från nappflaskan på morgonen till specialmiddag för vår treåring.
På kvällarna hängde både hotellgäster och locals i trädgården utanför entrén som verkade vara den naturliga samlingsplatsen. Mycket trevligt.

Aristons dykcenter anordnade Discover Scuba Dive vilket resulterade i att vi anmälde oss till en kurs i scubadiving.
Kooki, Rifad och de andra killarna på dykcentret var MYCKET professionella och lyckades med sitt lugna sätt få mig att genomföra utbildningen med godkänt resultat. Inte illa kan jag säga.
Därefter öppnade sig en ny värld. Var du än stoppar ned huvudet runt Dhangethi omges du av ett marint liv utan motstycke. Vi simmade med valhajar, mantor, sköldpaddor och alla möjliga och omöjliga fiskar.

I och med att det är ett litet hotell blev det en familjär känsla och vi skaffade oss nya vänner.
De tog hand om vår minsta dotter när vi snorklade, spelade fotboll med sonen och tog med sig äldsta dottern som assistent på dykturerna.

Det kändes tungt att lämna dem när våra veckor var till ända men vi kommer definitivt att återvända.

Paulina W

Nivå 4 Skribent
22 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 7 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs 8 augusti 2017 för en vistelse i november 2016
personer tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera