“👍”
Omdöme om Ana Sushi

Ana Sushi
Rankad som nr 21 av 46 Restauranger i Katrineholm

Fett gott, trevligt mycket god mat. Snyggt upplagt. Rekomenderar starkt. Kommer äta här många fler gånger i framtiden!

Datum för besöket: maj 2021
Tack teonor

Omdömet skrevs 11 april 2021 från mobil enhet

Har hört mycket gott om denna restaurang men testat den innan i dag.
Köpte en bricka med vegetarisk sushi 12 bitar.
Supergott och fina råvaror. Här kommer vi handla fler gånger.

Datum för besöket: april 2021
Tack Kinng
Omdömet skrevs 18 december 2020

Upprepar min beställning flera gånger innan avhämtning och betalning, får ändå fel mat när jag lyfter på locket. Personalen förstår inte klagomålet jag lämnar över telefon, man kan önska att den som tar emot beställningen i alla fall ska förstå vad man säger..

Datum för besöket: december 2020
1  Tack fredrikf481
Omdömet skrevs 24 januari 2020 från mobil enhet

Återbesök vilken bentolåda..himmelriket över katrineholm. Himmelska dragonrols.
Snabb och bra service. Frächt.

Datum för besöket: januari 2020
Tack Leif_ekeby4
Omdömet skrevs 13 december 2019 från mobil enhet

Underbar sushi, välgjorda och en fröjd för ögonen med dessa välkomponerade rätter. Kort sagt en kronjuvel till resturang.

Datum för besöket: december 2019
Tack Leif_ekeby4

Resenärer som tittade på Ana Sushi tittade också på

Katrineholm, Södermanlands län

Besökt Ana Sushi? Berätta vad du tyckte!