“Slettstruken”
Omdöme om Restaurant Sletten

Restaurant Sletten
Rankad som nr 1 av 15 Restauranger i Humlebaek
Omdömet skrevs 21 maj 2017

Hade höga förväntningar inför besöket, tyvärr upplevde inte vi att maten håller så hög klass som det skrivs om.

Flesta rätterna var kalla, även dom som borde varit varma.

Bra, men dock lite för stressig servis, maten slängdes fram, och man fick höra lite hastigt vad vi fick, men vi uppfattade knappt hälften

1  Tack Timppa63

Omdömet skrevs 1 oktober 2016 från mobil enhet

Stannade här av en tillfällighet och det är jag glad över. På lunch fanns det ett 10-tal mindre rätter. Vi tog in två var och blev jättemätta! Allt var vackert upplagt på fint porslin och smakade gudomligt. Den bästa fisksoppa jag ätit! Fantastiska smaker, miljö och service! Måste dit igen på kvällstid.

Tack Mia1201
Omdömet skrevs 25 januari 2016

Matens kvalitet, upplägget och servicen var ett litet konstverk! Bland det godaste vi ätit. Platsen mycket idyllisk och lokalen bra ( yttre rummet).

Tack Elisabeth L
Omdömet skrevs 22 juli 2015

Här serveras många smårätter. Man ombeds att välja mellan 3-5 rätter men det räcker tyvärr med två om man även vill ha plats med dessert. Verkligen generösa portioner och smakar underbart. Trevlig o serviceminded personal. Restaurangen ligger vackert i Slettens hamn och vi kommer definitivt tillbaka snart igen för att testa ytterligare rätter.
Man blir så lycklig över att det finns restauranger som Sletten. Åk hit!!

Tack Maritha H
Omdömet skrevs 3 mars 2015

På väg att besöka konstmuseet Louisiana i Humlebaeck bott om Köpenhamn har vi flera gånger ätit en god lunch på Sletten. Två små rätter vardera, vällagat och vackert serverat i trivsam miljö med fin utsikt över vattnet.

• Atmosfär
Tack AnkiHans

Resenärer som tittade på Restaurant Sletten tittade också på

Niva, Fredensborg Municipality

Rungsted, Hoersholm Municipality
Humlebaek, Fredensborg Municipality

Besökt Restaurant Sletten? Berätta vad du tyckte!