“Drömboende i fina omgivningar och toppenpersonal!”

Omdöme om Kingly Bush Villa

Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
8 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Utmärkt - baserat på 8 omdömen

Omdömen från våra medlemmar

Michaela ...
1 omdöme
“Drömboende i fina omgivningar och toppenpersonal!”
Omdömet skrevs 15 januari 2020 för en vistelse i december 2019

Jag rekommenderar varmt Kingly Bush Villa. Ligger i en fantastisk omgivning granne med Krügerparken och golfbanan. Boende i mycket hög standard med generösa ytor och avskilda sovrum med mycket sköna sängar. Stora sociala ytor både inomhus och utomhus. Personalen är mycket inbjudande och serviceinriktad. Utflykterna är fantastiska! Jag har tidigare erfarenhet av safari men dessa upplevelser är något unikt, både vad gäller djurriket, omgivningarna, servicen och inte minst tillgängligheten, oslagbart!

Smidigt, tryggt och avslappnande att få vakna upp i den här miljön med färdiglagad frukost. På dagarna mellan utflykterna så kan man sola, bada, spela golf eller unna sig en massage. Perfekt kombination av äventyr och återhämtning. Efter en utflykt är det underbart att bli serverad kockens goda middagar som är vällagade, välkomponerade och passar hela familjen, liten som stor. Ett stort plus är flexibilitet med ev allergier.

Sammanfattningsvis ett boende i toppklass där ni kan njuta av bekvämligheter och samtidigt känna er trygga med både larm och bevakning och uppleva nya äventyr varje dag. Ett stort plus är den enkla och nära tillgängligheten till safari, utflykter och upplevelser. Jag längtar redan att åka tillbaka - en riktigt dröm!

Datum för vistelsen: december 2019
Din ålder 25-34
jan 23 2020
Vi är så glada över att ni valde att fira in det nya året hos oss och lyckliga över att ni är så nöjda med er vistelse i Kingly Lodge. Hoppas vi ses snart igen.
Journey59 ...

2 omdömen
Omdömet skrevs 6 februari 2020 för en vistelse i januari 2020

Datum för vistelsen: januari 2020
feb 9 2020
It was lovely having you here for your birthday and we're glad you and your friends had a great time in South Africa, Matilda. Please know you are welcome back any time! All the best to you!
hedwig w
Omdömet skrevs 23 november 2019 för en vistelse i november 2019

Datum för vistelsen: november 2019
Din ålder 25-34
nov 25 2019
We loved accommodating you at Kingly and would be happy to have you back any time. We are glad you enjoyed our little piece of Africa. All the best, Mariana
Charle B
Omdömet skrevs 6 november 2019 för en vistelse i juli 2019

Datum för vistelsen: juli 2019
nov 13 2019
You are welcome back any time, Charlé. Thank you for the kind words - we are glad that you enjoyed your stay with us. Mariana - KBV
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera