“En pärla.”

Boulangerie Café and Bistro
Rankad som nr 1 av 2 Bagerier i Vaxholm
Omdömet skrevs 15 maj 2021 från mobil enhet

Lite höga priser men för det får man mat och service av god kvalitet. Läget är centralt och det finns uteservering. Fullständiga rättigheter

Datum för besöket: maj 2021
2  Tack Peter J

Omdömet skrevs 2 april 2021 från mobil enhet

Billigt men smakar lite. Kolasnitten smakar socker och är stenhård, wienerbröd var torrt och frasigt men inget extra. Absolut fin miljö och plats.

Datum för besöket: april 2021
Tack Rektorskan
Omdömet skrevs 12 januari 2021 från mobil enhet

Vi tog köttbullemackor och IPA. Köttbullarna var hemska. De var coops tristaste bullar som inte smakade något annat än fett... Inte okej..

Datum för besöket: januari 2021
1  Tack R_Sweden
Omdömet skrevs 2 januari 2021

Åt varsin köttbullemacka o blev riktigt besvikna☹️
Torrt bröd o torra köttbullar med äckligt mycket Rödbetssallad!
Trist när det fuskas

Datum för besöket: januari 2021
Tack Spennares
Omdömet skrevs 20 september 2020 från mobil enhet

Namnet låter bra. Läget fint. Ser trevligt ut. Men, fick torra och gamla prinsesstårtbitar. Kaffe inkl tårtbitar var absolut inte prisvärt. Till detta en ung och till synes oerfaren personal som hela tiden kom förbi och störde oss och ville tömma bort. Fick liksom vakta våra halvätna torra tårtbitar och kaffet. Ingen trevlig upplevelser. Kommer nog aldrig att återkomma utan kommer nästa gång välja något annat café i Vaxholm. En märklig upplevelse!

Datum för besöket: september 2020
1  Tack JanPaju

Resenärer som tittade på Boulangerie Café and Bistro tittade också på

Vaxholm, Stockholms län

Besökt Boulangerie Café and Bistro? Berätta vad du tyckte!