“God vällagad mat”
Omdöme om Restaurang Flow

Restaurang Flow
Rankad som nr 17 av 43 Restauranger i Vaxholm
Omdömet skrevs 28 augusti 2018

Hit kommer jag alltid och handlar dumplings, pad thai och sushi. jätte god vällagad mat och trevligt bemötande

Datum för besöket: augusti 2018
Tack Asa206

Omdömet skrevs 16 augusti 2018

Åt lunch här två dagar i rad, thailändskt båda dagarna. Rätterna vara stora, välkryddade . 100:- för en lunch är väl OK. Lät att komma hit med bil och tillräckligt med parkering.

Sushi kan jag inte uttala mig om

Miljön är inget man skriver hem om , men rent och snyggt.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack TobbeO
Omdömet skrevs 21 juni 2018 från mobil enhet

Man möts av bra service men vissa i personalen har det lite svårt med svenska
Nästan alla varmrätterna är relativt goda men sushi är färdig skuren så dom lägger bara den lilla fiskiten på riset

Datum för besöket: juni 2018
Tack alexisw2016
Omdömet skrevs 24 maj 2018 från mobil enhet

Här hämtar vi gärna mat. Kort väntetid, prisvärt och gott.
Favoriten är deras utsökta sushi som alltid håller en mycket hög kvalité.

Datum för besöket: maj 2018
Tack IngerS844
Omdömet skrevs 12 maj 2018 från mobil enhet

Jättegod thai, wok och sushi. Personalen är trevlig och jobbar snabbt. Jag har alltid varit jättenöjd!

Datum för besöket: maj 2018
Tack Annaskargard

Resenärer som tittade på Restaurang Flow tittade också på

Vaxholm, Stockholms län

Besökt Restaurang Flow? Berätta vad du tyckte!