“Utan tvekan bäst i Vaxholm”
Omdöme om Gateau Cafe

Gateau Cafe
Rankad som nr 8 av 43 Restauranger i Vaxholm
Omdömet skrevs 2 oktober 2017

Ska jag handla bröd, kakor eller tårta eller tar en fika så går jag till
Gateua Cafe förstås. Tacksamt att de har ett cafe i Vaxholm.

Tack Bengt J

Omdömet skrevs 8 augusti 2017

Stans godaste bröd.Dessutom gott kaffe så gå dit trots Vaxholms allra minimalaste ute-terrass. Och köp med bröd hem också

Tack evasw2014
Omdömet skrevs 11 juli 2017

Gateu finns ju på många ställen, har man vart på nåtot av ställena vet man ju vad man får ungefär, och det är väldigt bra kaffe och tillbehör, det är inte billigt, men kvalitet kostar ju alltid! Inte många sittplatser finns, men trevligt placerad ihop med butiken Salta Stänk som har massor av fina prylar å kläder. Gatue har också väldigt bra matbröd, och behöver ni en riktigt bra brödkniv så finns såna till salu också, men akta fingrarna!

Tack arneanka2015
Omdömet skrevs 1 september 2016

Gateau delar lokal med en butik vilket gör att det inte känns lika trångt som det annars skulle göra på det lilla Caféet. De har goda bakverk och framför allt gott bröd. Men det är som sagt inte helt gratis. Kvalitet kostar.

Tack mbjorkhem
Omdömet skrevs 7 augusti 2016 från mobil enhet

Här är kaffet gott och alltid trevligt bemötande. Fikabrödet håller hög kvalitet. Det är inte så mysigt att fika på plats, det finns en uteservering men den är liten och inte så mysig. Ta hellre med dig fikat och hitta en klippa eller parkbänk.

1  Tack FrkNilsson

Resenärer som tittade på Gateau Cafe tittade också på

Vaxholm, Stockholms län

Besökt Gateau Cafe? Berätta vad du tyckte!