“Jättegott och jättefint”

Husmor Lisa Fine Home Dining
Rankad som nr 8 av 42 Restauranger i Vaxholm
Kök: Svenskt, Skandinaviskt
Omdömet skrevs juli 31 2017

Vad kan vara en bättre upplevelse än att sitta på uteverandan med utsikt över vattnet en stilla sommarkväll och äta en mycket god middag. Serveringen och välkomnandet var perfekt. Vinet utsökt. Vädret fint.

Tack Jan-Olov W

Omdömet skrevs februari 1 2017

Grupp med kollegor fick en heldag hemma hos Lisa och hennes fantastiska mat med egenhändigt eller mycket nära producerade råvaror. Toppklass både på mat, miljö och bemötande, Tack!

Tack Lina L
Omdömet skrevs maj 29 2016

Väldigt trevliga smaker. lätt virrigt på ett positivt sätt. Blir nog ett återbesök ganska snart igen.

Tack Kenneth H
Omdömet skrevs mars 15 2016

Underbar mat i lugn miljö. En speciell upplevelse där Lisa lagar maten av lokala råvaror . Det här är inte som att gå på restaurang.

Tack Fredrik Ö
Omdömet skrevs februari 12 2016

Vi är så glada att Husmor Lisa finns. Tänk att på tio minuters promenad från vårt sommarställe ligger det en helt underbar restaurang, vilken lyx! Vi är ofta där och äter och ibland tar vi take-away. Vi har aldrig blivit besvikna, det är alltid fantastisk mat och en härlig stämning.

Tack Malin A

Resenärer som tittade på Husmor Lisa Fine Home Dining tittade också på

Vaxholm, Stockholms län

Besökt Husmor Lisa Fine Home Dining? Berätta vad du tyckte!