“Lite misskött och tråkigt”

Restaurang Bageri Kajkanten Rindö
Rankad som nr 30 av 43 Restauranger i Vaxholm
Omdömet skrevs 3 augusti 2017 från mobil enhet

Ett bra läge och trevlig lokal men båda gångerna vi varit där har det varit smutsigt i lokalen och dålig service. Maten var slut ena gången och det gick bara att få pizza.

Tack Ditper

Omdömet skrevs 2 oktober 2016 från mobil enhet

Salamipizza direkt från vedugnen. Riktigt smarrigt! Utsikten rakt mot havet, Badholmen och Vaxholms kastell är svårslagen.

Tack SBW70
Omdömet skrevs 28 februari 2016

Sympatisk kock. Det menar jag. Innan. Men när den vassa mjuka metalllbiten på ca 1,5-2 cm dök upp i munnen och jag visade den för kocken blev reaktionen ego; det har aldrig hänt förut, var det i brödet, ingredienserna kommer levererat, jag ska ringa dem (visade påse med kebabkött, okänt hur det var med grönsakerna), la metalllbiten på bänken och hoppsan viftade ner den på golvet - oj! (letade inte), varsågod en chokladbit (á 2 kr). Ett proffs tar genast allt ansvar, förstår och bekräftar hur otroligt farligt det kunnat bli om kunden svalt den vassa metallen, frågar om kunden skadat sig, självklart erbjudit pengarna tillbaka utan att blinka samt erbjudit ny mat gratis (dessutom slängde jag maten, självklart vill jag inte riskera mer, blev 75:- fattigare och inte mätt). Allt för att göra kunden skadefri från fara, upplevelse och utlagda pengar. När inga sådana erbjudanden dök upp - mer än chokladbit - och bortförklaringar och ansvarslöshet, gick jag. Vet inte vilken roll den andre killen har som fanns där och också tittade på biten. Ingen reaktion från honom heller. Ska man behöva vråla i panik och skrik-kräva respons? Bara för att jag är en lugn typ vill jag ändå bli schysst bemött.
No no. Hungern mättades på annat ställe.
Dock otroligt fin utsikt över Vaxholm och kastell. Stället har potential. Jag kan tänka mig att äta snabbmat där igen, men det dröjer nog väldigt länge.

Tack ME160228
Omdömet skrevs 12 december 2015

Åt lunch en fredag och där satt en ung dam och musicerade. Maten var som vilken lunchrestaurang som helst. Utsikten över Vaxholms kastell är dock trevlig

Tack Tommy J
Omdömet skrevs 20 januari 2014

Här kommer man bort från storstadens brus fem minuters bilfärga från Waxholms centrum.
Detta är ingen turistfälla, se Waxholms fästning från baksidan, njut av en härlig utsikt, god mat och live musik i sommarkvällen.

Tack KalleVaxholm

Resenärer som tittade på Restaurang Bageri Kajkanten Rindö tittade också på

Vaxholm, Stockholms län

Besökt Restaurang Bageri Kajkanten Rindö? Berätta vad du tyckte!