“Superbt”
Omdöme om Sva Marga Mat

Sva Marga Mat
Boka med
Sva Marga Mat har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 3 av 43 Restauranger i Vaxholm
Kök: Europeiskt, Vinbar
Bra för: Lokal mat
Middagsalternativ: Uteservering
Omdömet skrevs 29 september 2017 från mobil enhet

Väldigt vällagad och god mat, vaken och glad personal. Gillar mycket! Grym förrätt, varmrätt och efterrätt - glassen var makalöst god. Tjejerna som serverade var så engagerade och "på" på ett positivt sätt, såsom i rekommendationer av mat och dryck relaterat till personlig smak (som de också var tydliga med att påpeka) - fungerar som goda smakråd. Vi kommer tillbaka!

1  Tack Solfavorit

Omdömet skrevs 6 september 2017 från mobil enhet

Här trivs man direkt man kliver in.
Musik, mattillagning och interiör skapar denna känsla liksom vetskapen om att råvarorna är av hög kvalitet

Tack Bmsjoberg
Omdömet skrevs 18 maj 2017

Jag som velat ha en god sallad kunde inte fa nagot som passade. Den lilla salladsbuffen som ingick var ingenting. Det enda jag som inte vill ha djur pa tallriken kunde bestalla var Halsotallrik. .Den var ekologisk och inte god. Jag at upp sparrisen och tog sedan en macka.. Dit gar jag inte igen. Laxpudding at mitt sllskaap och dom var nojda.

3  Tack s r
Omdömet skrevs 19 december 2016 från mobil enhet

Sva Marga är nog den bästa restaurangen i Vaxholm vart fall för de som äter lunch. Den är känd för bra mat och väldigt många som har sin arbetsplats i Vaxholm äter gärna här. Trevlig miljö vid torget. Gör gärna ett besök.

Tack Bengt J
Omdömet skrevs 18 oktober 2016

En restaurang med närodlad och ekologiskt utbud, underbart goda rätter!! Problemet är att de är snåla med öppettiderna.

Tack sofie615

Resenärer som tittade på Sva Marga Mat tittade också på

Vaxholm, Stockholms län

Besökt Sva Marga Mat? Berätta vad du tyckte!