Omdömet skrevs 16 november 2018 från mobil enhet

En mycket bra och trevligt ställe centralt i Vaxholm. En minilägenhet med allt man behöver. God och bra frukost. Möjlighet att själv laga mat. Gångavstånd till allt av värde i Vaxholm. Alldeles nära havet och sköna promenadstråk.

Datum för vistelsen: november 2018
Tack JanPaju
VaxholmLinda, Ägare på Vaxholms Bed & Breakfast, svarade på det här omdömetSvarade 4 februari 2019

Tack för de fina orden Jan! Det var så trevligt att ha er som gäster! Hoppas att vi ses snart igen. /Linda

Omdömet skrevs 21 oktober 2018 från mobil enhet

Fräscht och mysigt boende i vacker miljö; en pärla i skärgårdsidyllen. Nybakat bröd och hemgjord müsli i frukostkorgen, sen soppa&våfflor i det vackra växthuset på gården. Rofyllt rakt igenom och bemötandet personligt och supertrevligt! Perfekt för en tjejhelg kombinerat med långvandring på lördagen och yoga på söndagen

Datum för vistelsen: oktober 2018
1  Tack saramfredin
VaxholmLinda, Ägare på Vaxholms Bed & Breakfast, svarade på det här omdömetSvarade 23 oktober 2018

Så härligt att höra att ni trivdes! Varmt välkomna nästa gång som det är dags för vandrings-/yogahelg! /Linda

Omdömet skrevs 3 juli 2018 från mobil enhet

Detta fantastiska B&B har verkligen allt, inkl personlig charm och superservice. Läget är dessutom mycket bra med goda parkeringsmöjligheter. Frukostkorgen med det nybakade brödet var lite av pricken över i.

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack laba01
VaxholmLinda, Ägare på Vaxholms Bed & Breakfast, svarade på det här omdömetSvarade 4 juli 2018

Tusen tack för de fina orden! Vad underbart att höra att ni trivdes här. Jag hoppas att vi ses snart igen! /Linda

Omdömet skrevs 16 oktober 2017 från mobil enhet

Myxket trevligt välkomnande. Ljusa fräscha rum med lantlig skärgårdskänsla. Vi kände oss hemma direkt. Kort mysig promenad till såväl Vaxholms butiker och restauranger, som ner till vattnet där man kan se soluppgången i öster. Detta B&B rekommenderas varmt!

Datum för vistelsen: oktober 2017
Tack Liljan16
VaxholmLinda, Ägare på Vaxholms Bed & Breakfast, svarade på det här omdömetSvarade 17 oktober 2017

Tusen tack för era vänliga ord! Det var så trevlig att ha er här – varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 5 september 2017 från mobil enhet

Ett fantastisk boende med genomtänkt komfort. Mycket sköna sängar och stilren inredning. Värdinnan Linda tog emot oss med värme och omsorg. Frukostkorgen med hennes nybakade bröd satt perfekt. Det här boendet kan vi varmt rekommendera

Datum för vistelsen: september 2017
Tack mljustell
Linda W, Ägare på Vaxholms Bed & Breakfast, svarade på det här omdömetSvarade 7 september 2017

Tusen tack för de vänliga orden! Så härligt att höra att ni trivdes här. Varmt välkomna tillbaka när helst ni blir sugna på ytterligare en minisemester!
/Linda