“Vacker miljö, trevlig personal”

Waxholms Hotell Restaurant
Rankad som nr 9 av 42 Restauranger i Vaxholm
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Uteservering, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs januari 20 2018

Var och åt lunch på hotellet och vi åt dagens lunch vilket bara var medelmåttigt. Miljön och omgivningen, personalen är gulliga och hjälpsamma men köket tycker jag måste rycka upp sig även på lunchen.

1  Tack Bengt J

Omdömet skrevs december 16 2017 från mobil enhet

Julbord med stora släkten i alla åldrar. Servicen superbra men maten alldeles för högt prissatt. Få sillar, inga färska räkor eller löjrom. Uppsidan var det kallskurna medan det småvarma var alldeles för salt, själlöst och tråkigt. Måste vara bättre till det priset. Saknade dessutom självskrivna julklassiker som knäck, ischoklad och brända mandlar. Mycket kändes prefab! Mediokert!

1  Tack Unlu L
Omdömet skrevs december 10 2017

God julbord men inget som sticker ut, den gravade laxen var tyvärr smaklös annars var allt gott på julbordet, trevligt med stort efterrättsbord.

Tack landsort51
TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs november 11 2017 från mobil enhet

Riktigt uselt. Dålig service då de inte hade menyer till alla, glömde bort att he oss dryckesmenyn. Frågade inte hur det smakade (smakade dåligt) kalla gryta, dåligt kött... otrevliga när vi för 3e gången får gå och hämta personal för att be om hjälp då de aldrig tittade åt vårat bord.
Don’t go there!

1  Tack TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs november 4 2017

vi hade bokat ett skärgårdspaket med övernattning och trerättersmiddag. I vanliga fall kan man få åtminstone två alternativ på huvudrätt dvs antingen fisk eller kött. I detta fall var det endast fisk. Lyckades dock få fisken utbytt mot en köttbit. Maten smakade mycket bra.

Frukosten intogs i samma lokal. Denna var lite begränsad samt så var lokalen ostädad

Tack gottblom

Resenärer som tittade på Waxholms Hotell Restaurant tittade också på

Vaxholm, Stockholms län

Besökt Waxholms Hotell Restaurant? Berätta vad du tyckte!