“Ny restaurang utan alkohol eller öl servic”
Omdöme om Vaxholm saluhall

Vaxholm saluhall
Rankad som nr 32 av 43 Restauranger i Vaxholm
Omdömet skrevs 23 augusti 2017

Nytt & fint snabb servering, trevlig servitör.lite små portioner bara synd att man ej kunde få en lätt öl ens.

Tack AnnmariA2

Omdömet skrevs 8 augusti 2017

Kanske så ny att den inte hittat stilen? Men jag är misstänksam mot ställen som säger sig ha allt, saluhall, pizzor, sushi. En av våra rätter var lax på en bädd av oskalad potatis, dränkt i sås. Hemskt! Man blir snabbt inkastad, betalar i kassan - sen dröjer maten. Inte kul. Men den som tog sushi var nöjd. Skärpning till nästa år, i år var det som en typisk turistfälla.

Tack evasw2014
Omdömet skrevs 1 augusti 2017 från mobil enhet

Valde restaurangen pga av läge och urval av mat. Skulle dock aldrig gått hit. 1 av 5 personer i sällskapet fick rätt mat i rätt tid. 2 fick fel sushi efter 40 minuters väntan. Resterande 2 sushi kom efter 50 minuter. Sushin var allt annat än god dessvärre. Servicen ytterst rörig. Han som tagit vår beställning gjorde dock sitt bästa, men totalupplevelsen blev riktigt dålig. Kommer definitivt inte gå hit igen.

Tack pyttan13
Omdömet skrevs 5 juli 2017 från mobil enhet

Sämsta lunchen på länge. Maten smakar inget och man får inte ens det man beställt. När man ifrågasätter varför man fått stekt potatis (gatukökspotatis på burk eller något annat halvfabrikat) istället för risotto påstås det att den tagit slut... Kanske man kan upplysa sina gäster om innan man betalar 160 kr för torr majskyckling med ännu torrare potatis! /en besviken Göteborgare.

1  Tack Orijana W
Omdömet skrevs 23 juni 2017 från mobil enhet

Ligger bra, men ingen mat att rekomendera. T ex Burkräkor på räkmackan för 125:-, inget man vill ha.

Tack Johan C

Resenärer som tittade på Vaxholm saluhall tittade också på

Vaxholm, Stockholms län

Besökt Vaxholm saluhall? Berätta vad du tyckte!