Agoda.com
Kostnadsfri avbokning till den 22-08-17
Boka nu, betala på plats
Orbitz.com
eDreams
Omdömet skrevs 26 juli 2021 från mobil enhet

En liten goding mitt i Hultsfred, liknar inget annat vi bott på. Hela upplevelsen utgörs av en hotellägare som gör allt han kan för varje gäst, det känns som att bo hos en gammal vän. Rummen är vackra med en gammaldags charm. Frukosten är inte så stor, men där finns allt man behöver, det egenbakade surdegsbrödet är jättegott. Bakgården är en mysig samlingsplats där man äter frukost på morgonen eller tar ett glas vin på kvällen.

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack annamia_68
Omdömet skrevs 24 juli 2021 från mobil enhet

Det här hotellet har allt som andra hotell som vi bott på saknat:
* Engagerad och lyhörd personal
* Underbart inredda rum med skön säng och kristallkrona i taket
* Det som skvalar på rummet är inte en trasig toalett utan ett eget vattenfall
* En generös balkong att dricka kvällsdrink på
* En restaurang vars enda fel är att den har plastsugrör

Rumstips: Rum mot restaurangen kan bli lite slammiga på kvällen.
Datum för vistelsen: juni 2021
1  Tack Björn C
Omdömet skrevs 19 juli 2021

Vackra miljöer, god mat och fantastiskt trevlig och hjälpsam personal. Service utöver det vanliga. Inget är omöjligt, inte ens att hjälpa två stressade bröllopsgäster att fixa startkablar till ett urladdat bilbatteri en tidig lördagmorgon. Missa inte denna pärla i hjärtat av Hultsfred! Kommer garanterat tillbaks när vi har vägarna förbi igen.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack Lundbacksara
Omdömet skrevs 1 maj 2021 från mobil enhet

Vi fick en rekommendation om att åka hit.

Ett helt fantastiskt ställe, både hotell o restaurang. Vi åt skaldjursplatå som var i världsklass. Frukost full pott även där.

Underbara människor som driver stället.

Kan rekommenderas.

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack popdod
Omdömet skrevs 27 februari 2021 från mobil enhet

Utomordentligt gemytligt ställe,härlig personal o jättefina rum o lokaler
En fröjd att känna ambitionen o framtidstron
Vi kan bara önska lycka till o kommer att sprida vår erfarenhet till alla Vi känner

Datum för vistelsen: februari 2021
1  Tack 408klasr