Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 9 juli 2020 från mobil enhet

Tyvärr hann vi bara stanna en natt. Men vi sov som prinsar och prinsessor i vårt nyrenoverade fräscha rum med fantastiska sängar. Vi åt en frukost med ägg från egna hönor, korv från egna grisar och egenodlade grönsaker. Vi fick till och med egenodlad passionsfrukt från deras växthus. Växthuset är värt ett besök i sig. Ett vattensystem som jag inte riktigt klarar av att beskriva. På kvällen hyrde vi en vedeldad bastuflotte. Vi njöt och badade i sjön.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack Kvickrot
Omdömet skrevs 21 oktober 2019

Mycket trevligt bemötande och aktiviteter för hela familjen; paddling (tonåring), båt med liten elmotor; (pensionärerna 80+), skogen; (hunden) och vi mittemellan som vill pröva allt. Bonus att få höra om nya växthuset/fiskeodlingen! Mycket intressant och innovativt.
God frukost!

Rumstips: Mycket bra, "eget" hus med badtunna, bastu och egen tomt där hunden kan gå lös.
Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack msjodin
Omdömet skrevs 6 oktober 2019

Vi var ett kompisgäng som hyrde båtar och fiskade! Inget napp men ändå väldigt trevligt och efteråt blev det värmande bastu och kallbad! Superfint ställe, prisvärt och vackert! Fräscht kök och sköna sängar! Kan varmt rekommendera!

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack cathrin a
Omdömet skrevs 9 augusti 2019

Värdparets engagemang, miljöprofilen och den fina naturen gör ett boende på Ödevata gårdshotell till en mycket positiv upplevelse. Vi hyrde hela hotellet till en släktträff och överraskades bl a med nyfångade kräftor till en av middagarna. Den lilla bastun nere vid sjön var en perfekt plats för långa och härliga samtal.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack lenichen74
Omdömet skrevs 24 juli 2019 från mobil enhet

Jättemysigt ställe, som säkert kommer bli ännu mysigare när kringliggande hus är färdigrenoverade! Fint läge vid vattnet och härligt med hönsen i trädgården! ❤️
Nyrenoverade fräscha rum med fint badrum!

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack caspelihna