Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Familjen Sjödin

Nyrenoverat, snyggt, rent och mysigt med fantastiska vatten för paddling och skogmarker för promenader och svampletning.

5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 21 okt. 2019
Mycket trevligt bemötande och aktiviteter för hela familjen; paddling (tonåring), båt med liten elmotor; (pensionärerna 80+), skogen; (hunden) och vi mittemellan som vill pröva allt. Bonus att få höra om nya växthuset/fiskeodlingen! Mycket intressant och innovativt.
God frukost!
Datum för vistelsen: oktober 2019
Tips för att välja rum: Mycket bra, "eget" hus med badtunna, bastu och egen tomt där hunden kan gå lös.
5,0 av 5 bubblorRum
5,0 av 5 bubblorService
5,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Ser du något problem med det här omdömet?
    812 kr
  • eDreams
8.0 km från Ödevata Gårdshotell & FiskeCamp
Kostnadsfri parkering
Moshults Vandrarhem är även en del av Utvandrarleden som passerar utanför porten med både vandringsled och cykelled. Vill du vet mer om detta så läs mer på www.utvandrarleden.se .   Den gamla skolan som ligger på promenadavstånd från vandrarhemmet och i dag kallas för Mobergskolan drivs av en ideel förening. Skolan är öppen för besök hela sommaren. Mer om Mobergskolan går att läsa på www.mobergskolan.se.
1 086 kr
42.7 km från Ödevata Gårdshotell & FiskeCamp
Restaurang
Visa fler hotell i Emmaboda
Omdömet skrevs 6 oktober 2019

Vi var ett kompisgäng som hyrde båtar och fiskade! Inget napp men ändå väldigt trevligt och efteråt blev det värmande bastu och kallbad! Superfint ställe, prisvärt och vackert! Fräscht kök och sköna sängar! Kan varmt rekommendera!

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack cathrin a
Omdömet skrevs 9 augusti 2019

Värdparets engagemang, miljöprofilen och den fina naturen gör ett boende på Ödevata gårdshotell till en mycket positiv upplevelse. Vi hyrde hela hotellet till en släktträff och överraskades bl a med nyfångade kräftor till en av middagarna. Den lilla bastun nere vid sjön var en perfekt plats för långa och härliga samtal.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack lenichen74
Omdömet skrevs 24 juli 2019 från mobil enhet

Jättemysigt ställe, som säkert kommer bli ännu mysigare när kringliggande hus är färdigrenoverade! Fint läge vid vattnet och härligt med hönsen i trädgården! ❤️
Nyrenoverade fräscha rum med fint badrum!

Datum för vistelsen: juli 2019
2  Tack caspelihna
Omdömet skrevs 30 maj 2019

Mycket vacket beläget mellan två sjöar. Grisar, hönor mm går runt i trädgården. Hur lugnt och mysigt som helst. Perfekt för avkoppling och en helg i naturen. Trevlig personal och okej frukost. Jag kommer gärna tillbaka!

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack Lethz
Omdömet skrevs 9 oktober 2018 från mobil enhet

Fantastiskt underbart är Ödevata fiskecamp !!! Vi är återkommande gäster som återkommer om och om igen kommer inte att hitta något bättre än detta ställe som ligger inbäddat i skogen med sjön inpå knuten. Superfina nyrenoverade rum i gårdshotellet , finns båtar att hyra och även fiskeutrustning om man behöver. Bär och svamp i skogen vid säsong! Sist men inte minst det trevliga paret som äger fiskecampen gör allt för att gästerna ska trivas !

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack giisan